lauantai 10. maaliskuuta 2012

Nothing new



Mun lauantai on sujunut oikeestaan täysin samoissa merkeissä kuin perjantaikin. Eilen illalla mulla alkoi oleen kurkku kipee ja vaan makoilu kiinnostaa. Olen aika nätisti onnistunut perumaan kaiken mitä mun piti tehdä tänä viikonloppuna ja lukittautunut kotiin.

  

Eilen illalla huomasin Mariannen kaverin kynsilakkojen jääneen torstaina mun luo, enkä voinut vastustaa kiusausta testata Isadorin Graffiti kynsilakkaa. Olen tämän testikierroksen jälkeen aivan myyty. Lakka kuivuu silmissä ja muodostaa todella kivan vähän eläinkuosiin verrattavan pinnan. Tollanen musta lakka täytyy käydä hommaamassa myös itselle!


Mun kuvaajalla oli selkeesti omaa kivaa ja se kuvaili vaihteeksi kaikkea mitä sen eteen osui. Jotenki aina, kun antaa Topille kameran sinne ilmestyy vähintään 10 epämääräistä otosta aivan muusta kuin itse aiheesta. Tällä kertaa pelikuvat odoittautuivat kuitenkin ihan hauskoiksi, enkä joutunut poistamaan kaikki otoksia.


Illalla tavattiin Ninni, Niina ja Taina Ukko Nooassa. Mä koitin parantaa kurkkukipuani minttukaakaolla (kiitos tästä Topille, joka oli oikein antelias ja tarjosi sen mulle), mutta mun oloni ei tuntunut alkoholinkaan vaikutuksella paranevan, joten skippasin muiden mukaan yläaleen menon ja painuin suoraan kotiin. Yritin vielä katsella Supernaturalia, mutta nukkeja pelkäävänä vahanukkejakso yöllä katsottuna ei oikein inspannut, joten otin ja nukahdin oikeastaan samantien.

Tänä aamuna, kun Topi nukkui keskellä lattiaa patjalla yli myöhään katselin sen vahanukkejakson, joka ei päivänvalossa ollutkaan yhtään niin paha ja jatkoin varmaan 9 jakson verran. Mitä ihmettä on nämä tälläiset päivät kun mä oikeesti haluan olla kotona? Ei yhtään mun tapaista. Huomenna koitan ryhdistäytyä ja käydä vaikka pumpissa ja pyykkivuorokin on jo varattu. Onneksi on pidennetty viikonloppu (maanantaikin vapaa), muuten en saisi kämppääni järjestykseen koskaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti