maanantai 21. heinäkuuta 2014

It feels like summer


Käytiin joskus alkukuusta tyttöjen kanssa piknikillä koskipuistossa. Mä tarjosin kuplivat juomat, kun kerran niitä sieltä juhlista oli kertynyt. Mulle tuli juhlien jälkeen kesäflunssa, vaikka mulla oli ollut koko illan sukat jalassa ja villatakkikin päällä. Pakkohan sen oli jossain vaiheessa tulla, kun ei heti juhannuksen jälkeen tullut. Siksipä siis mun vaatetukseen kuului myös sukkahousut. Vähän jopa tuntu nololta kulkea kesäisenä päivänä sukkikset jalassa, mutta halusin parantua. 

Hattu Oriflame, Hame JET Namibia, T-paita H&M

Nykyään on kivaa, kun skumppalaseinakaan ei täydy käyttää mitään muovikuppeja, kun Ikeasta saa niin halvalla oikeita laseja. Ei kauheesti haittaa vaikka lasi hajoisikin (vaikka silloin täytyisi kantaa varalasejakin mukana). Tosin ei meistä kukaan ole vielä onnistunut tollasta lasia rikkomaan. Ostin Oriflamelta kesähatun itselleni ja välillä tuntuu, että se on vähän liikaa, mutta olkoon. Se on mun ihana kesähattu. Pakkohan sitä oli jotenki kesäisemmäksi asua tehdä, kun sukkahousut avokärkisissä ballerinoissa hävetti ja piti saada ihmisten huomio kiinnittyyn toisaalle :D



Eipä sitä tietenkään onnistuttu tyytymään vaan puistoskumppaileen vaan suunnattiin vielä Europaan Sangrialle. Melkein juostiin sinne, kun kello lähenteli kymmentä ja happy hourit oli loppumaisillaan. Onneksi ehdittiin, koska mulla ei olisi ollut varaa yhtään kalliimpaan juomaan, eikä ollut ihan sentilleen tähänkään. Pitäisi joskus myös seurata tarkemmin mitä ne laittaa Europassa tohon juomaan, kun se on niin hyvää. Sangriasta on tulossa pikkuhiljaa tän kesän ykkösjuoma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti