maanantai 19. syyskuuta 2011

Sukat liiveihin

Varoitus:
Jos pelkäätte elinikäisiä tissien tyrkyllä olosta saatuja traumoja suosittelen skippaamaan tämän koko tekstin.
(Ei sisällä alastomuutta)

Oon ennenkin linkannut ton Jenna Marbles videon tänne, mutta nyt on tosi kyseessä! Katsottiin Jeminan kanssa tää video ja päätettiin testata miten se oikeasti toimii. Otettiin siis kaikki vinkit paitsi rintojen meikkaus käyttöön mitä videolla näytetään ja tulokset oli suurenmoisia! Videolla on aluksi paljon alkuhöpinää, joten kannattaa kelata suoraan yli puolenvälin jos haluaa mahdollisimman nopeesti katsoa mistä saatiin ohjeemme.



On tietenkin hyvin epäkypsää käytöstä alkaa kuvailemaan tissejä ja tehdä niistä isompia, mutta mitä muutakaan kaksi tyttöä voisi tehdä tylsänä iltana? Niinpä pistimme kahdet rintsikat päällekkäin, sukat liiveihin ja liivit takaa kiinni hakaneulalla. Voin kertoa, että tulokset on huomattavia! Olen oikeasti jopa iloinen, ettei mun tissit ole oikeesti tollaset tyrkyt kuten seuraavissa kuvissa. Mun väsyneestä ja meikittömästä naamasta ei tarvitse välittää, se on samaa kastia kuin "mun" kirjoittama eilinen postaus.






Haittapuoliakin löytyi. Hakaneulan jälkeen olo oli todella epämukava ja hengittäminenkin tuntui vaikealta, joten mä en ainakaan pystyisi tollai olemaan hetkeä pidempään. Lisäksi kahdet rintsikat aiheutti ainakin mulle "jenkkikset" kainaloihin, jotka ei todellakaan ole hyvän näköiset. Kai jotku rintojen tavoittelijat voisi ne esimerkiksi t-paidalla peittää, mutta tosta mun ekasta kuvasta ne ainakin näkyy aika selvästi. Ei nyt haluttu ottaa mitään ennen ja jälkeen kuvaa, koska meidän rintojen itsetunto olis laskenu johonkin kaivonpohjaan sellaisen julkaisun jälkeen, mutta voin kertoa, että noi vinkit isonsi rintojen tyrkyllä olemista huimasti.

Kumpikaan meistä ei ollut koskaan kokeillut mitään noista neuvoista paitsi painijaselkäisen topin kanssa sankojen kiinnittämistä yhteen, mikä ei yksillä liiveillä tunnu yhtään niin inhottavalta, eikä tee oikeastaan minkäänlaista vaikutusta.

5 kommenttia:

  1. Sun paras postaus koskaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinulla on kauniit rinnat olis kiva tavata sinua haluan nähdä sinut 💋🌹♥️ t Timo laita minule viesti

      Poista
  2. uhhuh, tekis ky mieli hyväillä noita tisuja.

    mies 50 v

    VastaaPoista
  3. Ei kai kukaan Mies voi noita ihailematta ohittaa. olkoon miten vain aikaan saatu. tv. hap. lahti

    VastaaPoista