lauantai 24. syyskuuta 2011

Turhamainen nainen


Nothing Else Matters - Apocalyptica

Mulla on tänään todella huono olo. En ole ottanut virtsiksen estolääkkeitäni ja nyt se kostautuu. Lääkärissä sain heti vahvat antibiootit käyttöön, mutta mun selkäkivun ja kuumeen perusteella alettiin epäilemään jopa munuaistulehdusta. Hieman pisti pelottamaan kun oon lukenut Mungolifen Annan kokemuksia siitä, enkä todellakaan halua itse samaan jamaan. Toivon siis todella, että nää lääkkeet nyt auttais! Vaikka itsellä on ihan surkee olo nyt ja jouduin lähteen töistäkin ajoissa niin silti mielessä pyörii toinen asia eli mun mummu on sairaalassa. Lähdenkin tänään Kihniöön katsomaan sitä, vaikka aikaa ei olisi ollut, mutta jää nyt tältä viikonlopulta ompelut vähemmälle. Mummu on tietenkin mulle paljon paljon tärkeempi asia kuin mitkään työt! Varmaan koitan nähdä samalla joitain kavereitakin, kun sinne itseni raahaan.

Mulla on tosi paha tapa silloin kun mulla on paha olo piristää itseäni shoppailemalla ja tänää Citydealissa olikin oikein kiva kenkä alennus. Sorruin sitten siihen ja toivon, että tuo Heimdall myy ihan aitoja UGGeja...


Olen siis jo aikaa sitten rakastunut tuohon yksilöön ja Citydealin 10€ maksaneella "lahjakortilla" saan näistä kaunottarista 51% alennusta. Noiden alkuperäinen hinta tuola nettikaupassa on 99€, joten oon oikein tyytyväinen. Näitähän ei saa halvalla oikein mistään ja olen todella kateellinen yhdelle mun luokkalaiselle, joka löysi aidot UGGit 15€:lla kirppikseltä! Heimdalessa on 25€ postikulut ja siihen kun lisää vielä ton kympin lahjakortin niin noiden hinnaksi mulle tulee alle 85€, minkä olen täysin valmis maksamaankin noista. Eipä niitä Australiastakaan paljon halvemmalla saanut.

Toivottavasti muilla on tänään parempi päivä. Mä jatkan nyt mehun kittaamista ja pakkailen Kihniön reissuun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti