keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Pakets




Vähän jännitti kun mun postilaatikko oltiin sullottu aivan täyteen ja sieltä pilkotti musta pieni kirjekuori ja membersin paketti. Olin ihan odottanut, että joudun hakeen ton membersin postista, mutta olin yli iloinen siitä että sainkin sen suoraan kotiin! Vähän hyvä postinkantaja!


Pienen mustan kirjekuorenkin sisältö oli takuulla tiedossa ja rakastin sitä jo ennen sen saapumista, vaikka muut vähän sille naureskelevatkin. Dead mamasin KEEP CALM AND KILL ZOMBIES -kaulakoru/rintakoru on aivan ihana ja ihan ku mulle tehty kun usein öisin niitä zombeja metsästän unissani.

Tietenkin toi koru pääsi heti käyttöön rintakoruna!
Kerrankin mä saan/voin vinkata kivoista alejutuista, koska Dead mamasin facebookissa luki eilen näin:

"Koska kaikki ei tietenkään pääse Siivouspäivänä paikan päälle shoppailemaan ja koska tykkään teistä niin paljon, haluan että kaikki pääsevät kuitenkin nauttimaan samoista eduista ♥
Siispä tämän viikon kaikki puistohintaan!

-isot 15€ kaulanauhoineen päivineen
-pienet 10€ samoin
-kaikki korvikset 10€, myös kallot!
-PääAsiat 15€

Ja ne jotka pääsevät paikalle, nähdään!! Kerron vielä sijainnin myöhemmin :)"

Nyt sitten himottaisikin tilata vielä joku toinen koru tuolta, koska olen katsellut niitä ikuisuuden ja ne on niin kauniit, (mutta karuja) mun mielestä!


Pelkäsin niin paljon, ettei Membersiltä tilaamani L-kokoinen mekko mahtuios mun rintoihin ja pelkäsin sitä vielä pukiessakin mutta se meni!! Olen yli onnellinen vaikka toi piilottaakin vyötärön alleen ja kaikkee, mutta miten rento ja ihana se on. Ei tarvitse nykiä, vaikka se on olkaimeton ja sen pituuskin on hyvä! Olen niin onnellinen, että tilasin tän, vaikka en vielä tiedäkkään missä sitä käyttäisin... Toi sopis täydellisesti ensi kesänä oleviin yksiin häihin, mutta ekai tollasta ihanuutta voi vuotta kaapissa säilyttää ja sinne häihin olinkin ajatellut yhtä mekkoa, jotka jo säilyttänyt vuoden kaapissa niin kai se nyt vielä toisenkin sielä makaa.

Pitäkää ihmiset juhlia, että pääsen pukeutuun nätisti!

7 kommenttia:

  1. mun valmistujaiset joulun jälkeen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonii, siihenkin pitää odottaa yli kauan, mutta uskoisin et hihhuloin tossa mekossa niin paljon kuin suinkin! Välipäivinä pidät pirskeet vai?

      Poista
    2. Ei oo vielä tietoa, mutta todennäköisesti. Viimeinen työpäivä kun on 22.päivä ja lennän Suomeen varmaan 23.päivä :)

      Onhan tää vähän, että juhlat on puoli vuotta valmistumisen jälkeen, mutta jokainen syy juhlaan pitää käyttää hyväksi! Ja hei, saa Marttikin pistää sen puvun päälle mitä se kaipaili viime jouluna! ;)

      Poista
    3. Eikai sillä juhlinnan ajankohdalla ole niin väliä. Koitan saada raahattua ton miehenkin bileisiin jos et nyt ihan aattona/päivänä halua juhlia :D

      Poista
    4. No nain vahan ajattelinkin, etta naenpahan sitten senkin samalla! :)

      Poista
  2. Ei hitto, tuo "Keep Calm and Kill Zombies" -koru on aivan loistava!

    Laura J.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä et muutki on sitä mieltä! Munki mielestä toi on aivan mahtava!!

      Poista