maanantai 10. syyskuuta 2012

Animals



En ymmärrä miten mulla voi olla taas teknisiä ongelmia kameran muistikortin kanssa, mutta tällä kertaa se herjaa, että kortti pitäisi alustaa. Se on valitettavasti täynnä viimeviikon kuvia enkä halua hukata niitä, joten nyt on aika hankalaa tuottaa mitään sisältöä tänne. Sain sentään poikaystävän kameralla otetut kuvat viikonlopun retkestä Ähtärin eläinpuistoon (koska mun kamera ei toiminut sieläkään, vaikka sinä aamuna se toimi kuin unelma!)

Meillä on poikaystävän kanssa "hieman" erimielisyyksiä, että mitkä kuvat ovat hyviä ja mitkä eivät. Mä itse en tykkää kauheen valottuneista kuvista, vaan mun mielestä kuvissa täytyy olla aika paljon kontrastia. Esimerkiksi ekassa pöllökuvassa on mun mielestä hitusesti liikaa valoo, mutta taas karhukuvat ovat juuri hyviä. Onneksi kuvia saa aina muokattua hieman mieleisekseen koneella, mutta tässä koneessa ei nyt satu olemaan mun suosimaa picasaa (täytynee varmaan salaa ladata se :P)








Aikalailla avaraluonnoksi meni tämä postaus, mutta toivottavasti saadaan huomenna toimimaan kamerakin niin saatte taas nähdä mun kaunista naamaani! (ärsyttää kun ei otettu asukuvaa tuola eläinpuistos!)

Muuten viikonloppu kului oikeastaan sairastaessa ja True Bloodia kirjaversioina kahlatessa. Ensimmäinen osa tuli luettua kahdessa illassa ja toisestakin ehdin sunnuntaina päivällä lukea jo melkein puolet, kun ihana mieheni oli ampumassa ykköspalkintoa kiväärikisoissa (sai kuvansa oikeen paikallislehteenkin! :D) Enkä voi muuta kuin suositella noita kirjoja, ne ovat sata kertaa parempia mun mielestä kuin se sarja, jota en onneksi ole katsonut paljon niin ei tule jokaisen henkilön kohdalla jotain naamaa automaattisesti mieleen vaan saan käyttää omaa hyvin vilkasta mielikuvitustani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti