maanantai 17. syyskuuta 2012

Makke Marjastaja



Viikonloppuna lähdin sitten töiden jälkeen mökille ja sunnuntaina kun koitin selvitä lauantaina baareilun syystä ilmenneestä kurkkukivusta niin ehdin mökillä hommaileen vähän kaikkea. Oli ihan sairaan mukava päivä, vaikka oikeestaan hengailinkin yksin. Aamu alkoi Frendit maratonilla, jonka jälkeen menin viihdyttämään hetkeksi mummua ja pappaa. Mummulassa on aina niin ihana käydä kun pappa kertoo kaikkia vanhoja juttuja ja mummu pyörittelee silmiään koska on kuullut ne samat tarinat varmaan tuhat kertaa.


Sukat, Raitatoppi Seppälä (Uusi! Alesta 5€), Musta toppi, Housut H&M, Kello SpeedSonic, Korvikset Glitter


Äiti pyysi mua keräämään puolukoita enkä mä luvannut sitä tehdä. Sää oli kuitenkin aivan ihana (topilla oikeesti tarkeni ulkona!), joten menin kuin meninkin poimintahommiin. En ollut koskaan ennen koittanut tollasta kerääjää, jota voi käyttää seisaalteen ja siinä kerätessä vähän kaipasinkin sellasta normaalia mallia, koska toi keräsi todella paljon myös lehtiä ym. mukavaa.

Mua alko vähän naurattaan kun mun äiti soitti mulle ja sanoi mun tädin sanoneen, että joku on käynyt poimimassa kaikki MEIDÄN marjat! Hahahahahahaa. Ne marjat on kaikkien ja jokamiehen oikeuksillahan niitä saa kuka vain käydä tuolta metsästä noukkimassa. Kuitenkin tämä puhelimessa tapahtunut panikointikin oli aivan turhaa, koska kävin keräämässä vain hetken meidän mökin takana ja kyllä sieltä niitä marjoja löytyi runsain mitoin!



Sellanen sunnuntai! Iltapäivästä vielä lämmittelin mökkiä tätä päivää varten, kun mennään tyttöjen kanssa sinne fiilistelemään syksyn alkua. Kauheen kiva oli kyllä kun ei tarvinnut lähteä aikasin mökiltä pois niin kuin yleensä vaan toi päivä tuntu ihan oikeesti vapaapäivältä ja Tampereella oltiinkin vasta joskus ennen 9.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti