torstai 13. syyskuuta 2012

I don't feel good today



Ärsyttävää... Olen yksi sellaisista ihmisistä, jotka eivät annan itsensä parantua rauhassa vaan heti kun alkaa oleen hyvä olo niin pitää tehdä jotain typerää, kuten mennä salille. Tai ainakin nyt haluan syyttää eilistä puntti ja infrapunasauna käyntiäni siitä, että mulla on korva kipee! Terkkakin lähetti mut pois, koska sillä ei ollut korvaan katsomisjuttua mukana, joten nyt vain kärsitään kivusta ja huomenna uus yritys!

Tänään mulla oli tarkoituksena otattaa koulussa musta kunnon asukuvat, mutta onnistuin typerillä ilmeilläni pilaamaan kaikki ilman takkia otetut kuvat niin etten kehtaa julkaista niitä. No, takin kanssa kuitenkin asukuva saatiin kuin saatiinkin napsastua, vaikkakaan en pääse sitä tällä koneella rajaamaan, koska en ole vieläkään salaa ladannut tänne Picasaa...

Kengät, Housut, Takki H&M, Paita Puolasta, Huivin poikaystävän äidin tekemä, Kello SpeedSonic, Laukku  Seppälä


Tänään oikeena aiheena halustin ylistää mun veljenpojan mulle tekemiä koruja! Mä olin tehnyt kakkusia fimo massasta ja mun veljen poika keksi siitä, että haluaa tehdä mulle korvikset ja kaulakorun! Niistä tuli aivan ihanat enkä koskaan voisi uskoa niiden olevan 8-vuotiaan pojan käsialaa! Itse en olisi keksinyt edes käyttää mitään muuta kuin ruskeaa tai mustaa kakkusten pohjan värinä, mutta pikkupojan mielestä violetti sopi siihen hommaan oikein hyvin ja nyt mulla on todella herkullisen näköinen uusi korusetti valmiina <3


Mä tosiaan itse olin askarrellut myös tollasia "kakkaläjä" herkkukoruja ja annoin tänään niistä yhden koulussa Mariannelle käsikorun muodossa. Mun ongelmakseni noissa koruissa on syntynyt se, ettei noi lenksukat meinaa pysyä korujen sisässä, joten täytyy ostaa liimaa ja laittaa ne sillä sitten kiinni kunnolla (pyytää myös niiltä korut hetkeksi korjaukseen joille oon sellaset ehtinyt antamaan). Kaikista koruista noi ei lähde, mutta parempi varmistaa kuin katua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti