keskiviikko 22. helmikuuta 2012

ale laseissa


ENIGMA Why

Sain tänään tekstiviestin, että mun tilaamani silmälasit oli saapuneet. Heti koulusta kotiin tultuani suuntasinkin Hämeenkadun Nisseniin hakemaan 75€ pakettia. En ole koskaan ostanut niin halvalla laseja aiemmin, kun aina on pitänyt ottaa kaikki erikoishionnat, kovapinnoite ja heijastamaton pinta, joten hinta on noussut pilviin. Nyt aloin miettimään, että miksi mä tarvitten noita kaikkia? Haluan vain vaihtelua laseillani eikä mua pahemmin haittaa jos lasit esimerkiksi painavat vähän enemmän paksumman hionnan vuoksi. Mun näköni on -3, joten muovilinsseihin saa vielä ihan hyvin linssin mun vahvuuksilla laitettua niin ettei ne näytä miltään pullonpohjilta.


Onneks sieltä sai edes tollaset pienet pussukat lasien säilytykseen, koska ne on todella herkät naarmuuntumaan, kun en ottanut sitä kovapinnoitetta. Kyllä varmasti tollaset kaikki extra hintaa tekevät jutut on vain asiakkaan parhaaksi ja ne tekee käytöstä mukavampaa, mun täytyy nyt vain olla hieman tarkempi mihin lasini lasken, kun muuten käyttöikä jää lyhyeen. Ei sillä, että surisin kauheesti jos alle 40€ lasit ei kestäisi vaikkapa vuotta pidempään.



Ensimmäinen pari uunista ulos: Black&Gold merkkiset mustat vähän pyöristettyreunaset pokat. Halusin jotkut mustat ja kulmikkaat, mutta en löytänyt ihan sellaisia laatikoita niin tyydyin tollasiin vähän pyöreempiin reunoihin. Oon jo vähän kyllästynyt käyttämään aina joko metallisia sankojani tai nörttilaseja, joten nää on tosi hyvää vaihtelua ihan perus päivään. Ei mitään kauheen uutta ja ihmeellistä, kun mulla on ennenkin ollut ton tapaisia laseja.



Sitten se mun villi kortti: Face Stockholmin pinkit pokat! Oon varmaan ihan sekasin päästäni, kun olen niin hurahtanut pinkkiin, mutta nää on aivan ihanat! Tästä lähtien kaikki saa peilailla mun silmälaseista, kun en ottanut sitä heijastamonta pintaa niin nää peilaa aika paljon, mutta ei se mun näkemiseen mitenkään vaikuta. Tykkään myös tosi paljon näiden lasien mallista, kun koko on nörttilasien ja uusien mustien puolivälistä.

Mitäs te rakkaat lukijat, jotka ette koskaan kommentoi mitään olette mieltä? Kummat pokat on paremmat?

8 kommenttia:

  1. No minäpä nyt sitten kommentoin ja sanon että pinkit on ihanat! <3

    VastaaPoista
  2. Mikseihän bloggeriinkin vois laittaa tykkää -nappulaa! Useemminkin saa kommentoida ;)

    VastaaPoista
  3. nuo pinkit näyttää tosi kivalta! :)

    VastaaPoista
  4. Mäkin kallistun noihin pinkkeihin, vaikka mustat ovat myös kivat! Haluisin itekki käyttää laseja, mutta näössä ei ole ainakaan vielä mitään vikaa. Eikä mulle oikein sovi sellaset feikkilasit, joita kaupoissa myydään :)

    VastaaPoista
  5. Ihanaa et saan kannatusta näiden pinkkien kanssa, ku aloin heti muutenkin kulkeen ne päässä! :D Etkös sä Summer voisi ostaa ihan jotku "oikeet" feikki lasit jostain tän tyyppisestä alesta? Nytkin nisseniltä mun muistaakseni saa kahdet lasit 75€...

    VastaaPoista
  6. Oon käynyt äskettäin parissa silmälasiliikkeessäkin kokeilemassa alennettuja laseja, mutta jostain syystä en ole löytänyt niistäkään sopivia :D Täytynee vielä käydä Nissenillä.

    VastaaPoista
  7. Sekin on varmaan, että kun on tottunu katteleen naamaa ilman laseja nii tuntuu ettei mitkään sopis, kun musta tuntuu et mulle sopii lähes kaikki lasimallit kun on vaan tottunu käyttään aina laseja...

    VastaaPoista