lauantai 18. helmikuuta 2012

Moomin fall


Evanescence - I Believe In You

18.02. Lauantai* * * 
Saturnus rauhoittaa tahtia ja aiheuttaa ajoittaista väsymystä. Kunnioita tänään kehoasi ja pyri tekemään vain se mikä sujuu vaivattomasti. Tietoisuus omien voimavarojesi rajallisuudesta on todellista viisautta ja opettaa sinua valitsemaan pakollisen tekemisen sijasta tärkeän eli oikean tekemisen.

Mun horoskooppi ehdotti mun tulkinnalla lepäämistä tän flunssani kanssa ja olen ainakin aamun toteuttanut sitä hyvinkin. Kello pöyri jo yhden ohi enkä ole vieläkään vaihtanut edes päivävaatteita päälle, vaan olen tyytyväisenä röhnöttänyt pingviini pyjamat päälläni ja höyhentossut jalassa. En ole jaksanut stressata päätäni yhtään mistään. En suihkusta, ruuasta tai päivän aikataulustakaan. Tämä aamu on pyhitetty sängylle, tietokoneelle ja telkkarille (vaikka olen vähän vihainen tolle sängylle, kun en saanutkaan ikeasta sitä, jonka olisin halunnut ja toi on liian kapea mun makuuni)



Rakastan herätä 10 aikaan lauantai aamuisin kun heti alkaa telkkarista muumit, yksi jakso ei tänään riittänyt vaan katselin pari lisää Areenasta. Mun flunssailuun ja kuumeiluun on aina lapsena kuulunut muumien videolta katselu enkä aijo vaihtaa hyvää tapaa, vaikka kuinka tulisi ikää lisää. Tosin nytkin jouduin siirtään tän ilon viikonlopulle kun silloin kun mulla oli oikeesti kuumetta olin töissä ja koulussa.


Koulu ei jätä rauhaan viikonloppunakaan vaan tänään mun pitää myös ahertaa matkailun kuluttajansuojan parissa. Tässä jaksossa meillä on ollut ihan kauheesti esitelmiä ja torstaina meillä on tosta puolentunnin esitys. Kaiken hyvän lisäksi opettaja vaatii aina 10-15 sivun paperiversiota aiheesta. EI KIVA! Onneksi meillä on 4 ihmistä ryhmässä tässä hommassa... Tosin kaikki ton kirjan tieto mun osuuden perusteella on vanhentunutta, joten joudun googletteleen, mutta kaippa se kuluttajansuoja on ihan hyvä osatakkin.


Äiti oli ollut myös kiva ja oli ostanut mulle hiusvärin. Mun tyvikasvu ei todellakaan ole enää mitenkään imartelevan näkönen, joten toi tulee tosissaan tarpeeseen. Ajatuksena kyllä oli tällä kertaa jo vaihtaa vaaleenruskeeseen väriin ja vaaleisiin raitoihin, mutta kyllä kai tää blondi vielä kerran menee (katsotaan kuinka monta "vielä kerran" -blondia saan aikaan) Ninnilläki on tänään onneksi lyhyt työpäivä niin se saa asiakseen hoitaa värjäyspuolen. En ole koskaan oikeen ollut sellainen tee-se-itse -värjääjä vaan tarviin aina jonkun apua.



Viimeisenä, muttei vähäisimpänä. Menen illaksi Henkalle katsomaan Putousta. Meillä on ollut jo monena lauantai-iltana tapana kattoo yhdessä toi ja nauraa ittemme kuoliaaksi munasaannoksilla. Toivottavasti tänään Herppeenluoma lentää sinne Amerikkaansa ja Jani-Petteri voittaa.

edit: no eikai aina voi voittaa. josko sorvankylässä sitten vedeltäis loppuun asti...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti