perjantai 3. helmikuuta 2012

Kohti ääretöntä ja sen yli


Phonique - Feel What You Want Feat. Rebecca


Vihdoinkin perjantai! Kaveri oli laittanut mulle faceen kutsun ilmaselle munkkikahville Shellille ja sattumoisin oon tänään menossa kohti Kihniöö niin voiskin poiketa Parkanon Shellillä herkuttelemassa. Mulla on muuten ollut ihan tosi huono viikko ja oon kiukutellut muuton ja koulujuttujen kanssa koko ajan niin ihana päästäkkin ens yöksi maaseudun rauhaan!


Sain vihdoista viimein mun toisen pokkarin toimimaan, mutta sen kuvien laatu on vähän mitä sattuu. Jos kuva oli hyvä niin mulla oli silmät kierossa tai vastaavaa, joten nyt pitää tyytyä tähän. Koitan viikonlopun aikana kattoo sen kameran asetukset kuntoon, että Paapi ja Marianne voi paremmin kuvailla mua koulussa. Tänään meillä oliki oikee ATK-luokassa casting kuvaukset kun koitettiin saada tota kameraa yhteistyöhön, mutta vain mun kaunis pärstä kelpas malliksi. Noista vaatteista ei oikee oo sen kummempaa kerrottavaa, kun kuvassa mulla näyttäis olevan toppahousut jalassa, jotka ovatkin oikeesti kolmet sukkahousut ja toi hennesin hamekkaan ei pääse oikeuksiinsa ennen kesää.

Tänään mun kotona pitäis mennä käymään myös netti korjaaja, et toivotaan et huomenna kotiin palatessa pääsisin jo postaileen ihan normaalisti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti