tiistai 7. helmikuuta 2012

Sisustusta


Limp Bizkit - My Generation

Mä seilaan tällä hetkellä jossain päin itämerta tai oon varmaan menossa Mariannen pakottamana Petri Nygårdin keikalle, mutta bloggendalen elää mun kotimaisemissa.


Eli viime viikolla mun 18 neliöö näytti tolta. Ihan jäätävä sotku siis, mutta nyt on onneksi jo hieman parempi. En kuitenkaan saanut vielä ennen Goomia vietyä varastoon meneviä tavaroita sinne, et se on ensi viikon homma. Lupasin myös itselleni, että olisin tästä lähtien siistimpi ihminen, eli jos edes tiskit sais tiskattua joka päivä ja imuri toimis kerran viikossa. Lattian pesemisestä en lupaa mitään viikottaisia lupauksia.


Kotini sisustan tietenkin ikealla ja koska säilytystilat on ollu tosi vähissä niin käytiin äidin kanssa shoppailemassa sellasia mulle lisää. Ostin metallisen tikapuuhyllyn eteiseen hajuvesille ja muille sälälle, jota jokainen nainen tarvitsee. Keksin laittaa sen hyllyt nurin päin, jolloin hyllyille jää pienet laidat niin ei tarvi pelätä rojujen tippumista lattialle!


Enkä olisi uskonut, mutta toi oli oikeesti helppo koota eikä siinä mennyt edes kauheen kauaa! Tosi kiva noissa ikean jutuissa on, että niissä tulee pieni ruuviavain tai mikä onkaan mukana niin ei tarvitte omaa vaaleanpunaista työkalupakkia kuluttaa. Hintaa tolla hyllyllä oli alle 15€ ja kuvasta päätellen ainakin olin hyvin innoissani siitä, että osasin koota jotain itsekkin!


Mutta, jotta en ihan itte kaikkee osaisi tehdä niin vessaan hankin tollasen kaapin, jonka Mika lupasi tulla ens viikolla kokoomaan. Hintaa oli 39€ ja koko höskä oli yhdes paketis, mikä oli mainiota ettei tarvinnu kaikkia varastohyllyjä kiertää. Lisäksi ostin hyllynpidikkeet kolmelle hyllylle ja levyt niihin. Harmitti etten löytänyt valkoisia levyjä halvalla, mutta nyt on sitten vähä kalliimmat levyt, et toivottavasti ne kestääkin sitte paremmin. Mun piti ajatella kauheesti ettei seinään tulisi liikaa reikiä, kun Toasilla ei sais laittaa sellasia ollenkaan, mutta syteen tai saveen niin mun on pakko saada lisää säilytystilaa! Miinustakoon sitten takuuvuokrasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti