tiistai 4. syyskuuta 2012

Partiointia


Lauantaina klo 17.43 
"lähden tästä karhun ruuaksi johonkin Turun lähistölle laavuun yöksi. jännittävää, kun viimekerrasta ulkona nukkuessa on kulunut liian kauan aikaa!"


Ei karhut, ei puput eikä zombitkaan syöny mua kun vietettiin lauantai-sunnuntai välinen yö metsässä! Tosin väsymys melkein söi mut sunnuntaina, kun herätys oli aamulla 05.00, mutta illallahan se väsy vasta saapui. Mun kaveri oli kutsunut mut partiokisoihin yhdeksi rastinpitäjistä niin pitihän siitä nyt sitten maksaa, että sai kerran kerrankin hankittua itselleni aikaa partiotoimintaan! (harmi ettei sitä tunnu olevan omalle lippukunnalle)


Aamun ainakin mä sain vetää aika lungisti syöden ja odotellen rastin aukeamista, kun muut sai stressata päänsä puhki rastin tapahtumia. Mun homma oli aika simppeli niin en sitä turhaan stressannut tai jännittänyt. Aikaa jäi aika paljonkin ennen rastin aukeamista, joten makoilin jossain pusikoissa ja koitin etsiä yöllisen sateen jäljiltä kuivia kohtia, joita ei pahemmin ollut.

Mun rastin tehtävä


Odotellessa ehti lakkaan kynnet ja meikkaamaankin keskellä mettää

Anelma-tädin asustus oli kyllä hurmaava verrattuna rastinjohtajan liiviin



Lounas: Kirsikkakolaa, tonnikalahiutaleita vedessä, nuudelia kuivana nam <3

Löysin metsästä kaverin sitten kun aurinkokin alkoi paistaan

Virallinen partiokoirakin oli paikalla, kui söpö!
Kun rasti alkoi pikkuhiljaa päättymään niin aurinkokin tosiaan saapui paistamaan meille ja mun mielestä auringossa lämpötila kohosi melkein hellelukemiin! Oli ihana vain istua ja nauttia tämän "kesän" auringon viimeisistä häivähdyksistä. Tuli myös kauhee hinku päästä ensi viikonloppuna mökille saareen. Toivon kovasti myös kivaa keliä siis ensi viikonlopulle, koska mulla on kerrankin viikonloppuvapaa!!







Kävinpäs sitten myös kiertelemässä Partiokamujeni kanssa Piikkiössä ja Kaarinassakin, kun vietiin partion tavaroita paikoilleen ja sukulointiin (muiden kuin mun sukulaisissa)

En voi muuta sanoo ku et oli hienoo olla pitkästä aikaa partiohommissa ja et täytyy alkaa panostaan myös tohon Kihniön Katajaisten touhuun et saisin vapaata myös niiden juttuihin. Metsässä hilluminen rocks!

2 kommenttia:

  1. Hienoo ku kävit mainostamassa meitä! Komia on paita.. :) Ja oikee asenne, kaikki muut menot saa jäädä partion tieltä. Onko muita järkeviä vapaa-ajanviettotapoja kuin KiKan jutut? g;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kyllä varmaan ole! Että nytkin jo odottelen sitä meidän syysretkeä!

      Poista