keskiviikko 3. helmikuuta 2016

Insta2

Noniin, nyt lähennellään toista sataa kuvaa Instagramissa ja ajattelin tässä tammikuun loputtua a vielä ennen reissua julkaista syksyn ja talven kuvia. 


1. Verhoilin ensimmäistä kertaa elämässäni nojatuolin! En silti uskalla alkaa harrastaan tota hommaa sen enempää. Ton tuolin malli oli onneksi suhteellisen helppo.
2. Käytiin tädin ja sedän kanssa Norjassa serkun luona. Sielä ihailin serkun tekemää lasia ja Norjan kuvankauniita maisemia.
3. Ruotsissa matkalla Norjaan oli myös tosi nättejä ruskaisia maisemia ja hyvää porkkanakakkuakin!


1. Käytin likkojen kanssa bingossa Kyttälässä, meidän pöydästä voitti kaikki ja mä 2 kertaa!
2. Äiskän kanssa pidettiin shoppailupäivä Ideaparkissa
3. Värjäsin hiuksia kotona. Milloinkohan sitä raaskisi mennä oikeen kampaajalle.


1. Syksyn paras harrastus oli frisbeegolf. Meidän kodin lähellä on yksi kiva, mutta kuranen kenttä. :)
2. Meillä oli katkarapujuhlissa kunnon sekotustikut. Vähän ehkä leikittiin niillä.
3. Olin töissä Fast Motorsilla ja pääsin koeajamaan Camaroa. Auto oli kiva, työpaikka ei sopinu mulle.


1. Olin laivalla, enkä kokenut ollenkaan pahoinvointia! OsCruise'05 ja meillä oli kivaa!
2. Maistelin jääsidukkaa, joka oli kesällä unohtunut pakastimeen. Herkkua oli!
3. Sain etukäteisjoululahjaksi uudet silmälasit. Tuli kyllä tarpeeseen, olin vanhoilla laseilla sokea.


1. Kävin heselikkojen kanssa kokeilemassa ilmajoogaa. Sattui ja pelotti, ei ehkä ollut mun juttu.
2. Fiilistelin ensilumen kanssa uusia talvikenkiäni. Kiltisti olen käyttänyt näitä kaikkialla.
3. Varmistin, että tänäkin talvena tulee tehtyä lumiukko ja tein miniversion rappusille heti kun oli vähän saatu lunta maahan. Harmi, että se suli heti.


1. Käytiin partiolikkojen kanssa Hampurissa moikkaamassa T:tä, kun se on sielä vaihdossa. Joulutori tuli koluttua läpikotaisin. Oli kyllä huisin mahtava reissu!
2. Ostin aikas monta mukillista hehkuviiniä. Yhden mukin kuljetin kotiinkin asti.
3. Pakollinen lentokenttäkuva. Tällä kertaa jouluisemmilla koristuksilla.


1. Joululahjoja. Sain ihanan kalevalasormuksen (joka mulla on ennen ollut pronssisena, mutta se tarhraa ihoa) ja yllärilahjana kaverilta sain supersöpön pingviinipaidan! + toki paljon muutakin!
2. Joulun pakollinen Lumiukko. Tämän ja joulurauhan julistuksen jälkeen telkkari suljetaan.
3. Jouluinen pariskuntakuva. Tosin vähän tärähtänyt niin kuin on kuvattavatkin.


1. Tein top 9 of 2015 kuvakollaasin tammikuun puolella. Kivoja hetkiä siihen nousikin!
2. Uudenvuodenviettoa kavereiden kanssa (selvinpäin), oli mahtavaa!
3. Ihana Lissukka odotti Mikaa kotiin ja mies nappas tälläsen kuvan ja lähetti mulle, söpöä.


1. Sain synttärilahjaksi Big Hero 6 leffan, se on ihan paras! Posti toi myös yhden ihanan synttärikortin ja käytiin pienellä porukalla kavereiden kanssa The Grillissä syömässä.
2. Lunta tuli pienessä ajassa ihan törkeesti ja valopingviinikin hukkui sen alle. Terassikelit selkeesti!
3. Leikin töiden jälkeen lumessa ja tein traktorinjälkiä. Mä en varmaan koskaan kasva aikuiseksi.


1. Kävin Ruovedellä Mikan porukoilla ja ihailin 4 oravaa, jotka oli vallanneet lintulaudan.
2. Tammikuu oli omistettu pulkkamäelle. Ostin myös haalarit ja saatiin lahjaksi kaksi pulkkaa!
3. Ostin tämän vuoden ensimmäiset tulppaanit, ne on mun lempikukkia <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti