sunnuntai 20. marraskuuta 2011

All my €uros are gone


Jenni Vartiainen - Mustaa kahvia

Heti kuun alussa tuli käytettyä tämän kuun budjetti oikein mallikkaasti shoppailemalla Tallinnassa. En edes ostanut juuri mitään fiksua, mutta pari vaatekappaletta tuli löydettyä. Tärkeimpänä tarkotuksena mulla oli löytää uusi paksu talvitakki, joka ei saisi mua monsterinorsun näköiseksi ja jossa olisi karvahuppu. Kaikenlaisia karvasomisteitahan nyt tänä vuonna onkin, mutta Virossa ne oli jotenkin todella mauttoman näköisiä, joten takkia ei löytynyt!


Enimmäkseen kuljeskeltiin Viru-keskuksen läheisyydessä ja päädyttiinkin ihan perus Seppälään ja Onlyyn. Tää on taas niin tätä, että mennään johonkin muualle shoppaileen, mutta aina päädytään niihin tuttuihin ja turvallisiin kauppoihin, mutta kun meitä ei oikein kiinnostanut lähteä tinkimäänkään minnekkään vaatteista.


Seppälän alerekistä löytyi kivat sulkakorvikset, jotka myytiin yks kerrallaan. En ole vieläkään aivan varma viittiikö noita molempia käyttää vai annanko toisen jollekkin, kun onhan ne aika isot.


Virukeskuksessa oli ihan kiva kenkäkauppa, jossa rakastuin teddykarvareunasiin kenkiin. Just tollasia olinkin etsinyt täksi talveksi ja olen todella ihmeissäni siitä, että kahdella sukalla mulle sopi koko 38. Talvea ajatellen olisi varmaan pitänyt ostaa 39, että sinne menisi villasukkakin, koska sen kanssa noi puristaa.


Mulla oli kriteereinä pieni korko, valkoinen teddykarva ja nauhoitus. Näissä ihan extraa on vielä talvikäyttöön soveltuva pohja. Hintaa tuli n.30€ 20% alennuksen kera.


Illalla odoteltiin terminaalissa vähän yli tunti ennen laivan lähtöä ja oonkin ollut ilmeisesti todella elementissäni eli aivan väsyneenä vetämässä ilmeellä näitä kuvia ottaessa. Mekko maksoi jossain halpakaupassa vähän yli kympin ja sen ostin sovittamatta. Onneksi on tullut opittua toi oma koko jo niin kotona testattaessa se sopi kuin nakutettu, sitten vielä pitäisi keksiä missä tollasta voisi käyttää


Sotkin oman valkoisen paitani syödessä, joten tuli sitten napattua 3€:n rekistä tollanen ihan perus musta paitakin kotiin mukaan, eihän tollasia ole koskaan liikaa, varsinkin kun mulla ei ole kauheesti pitkähihasia.


Viimeisenä tärkein k18 puoli. Tämän reissun jälkeen päätin kyllä, etten enää koskaan raahaa kaljaa laivalta kotiin, vaan ostan kaiken tarpeellisen Superalkon puolelta. Oikein fiksuna tyttönä olin pakannut omaan laukkuuni mukaan myös repun, millä olikin hyvä kantaa mun ja Jeminan juomavalintoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti