lauantai 19. marraskuuta 2011

Marraskuu


ENIGMA Why

Tiedän, että olen huono bloggaaja kun en ehdi kirjotteleen ja en edes välitä siitä, että kaverit valittaa mun nettihiljaisuudesta. Alkukuun Tallinnan reissusta mun täytynee tehdä tässä vielä joku postaus, kun kulttuurimatkalla kerran Jeminan kanssa oltiin, mutta tällä kertaa haluan keskittyä leffoihin, jotka olen tällä viikolla käynyt katsomassa. Varmaan taas leffassakäyntikiintiö hetkeksi täyttynyt kun viikon sisään pitää käydä moikkaas Finnkinoa kahdesti, mutta sentään yksi joskus mukava mies tarjosi mulle toisen näistä nautinnoista.

Tiistaina kävin katsomassa Tintin 3D:nä.



Mun mielestä 3D leffat on ehdottomasti parempia animaatioina! En ole aikaisemmin kauheesti piitannut tintistä kirjoina tai tv-sarjoina, mutta tää leffa sytytti! Tosin leffan lopusta näkee selkeesti, että jatkoa on luvassa, mikä on lievästi ärsyttävää, mutta muuten juoni oli todella hyvä ja kohtauksesta toiseen siirtyminen kävi todella hienon näköisesti kuten esimerkiksi käsi muuttui sen muotoisiksi hiekkadyyneiksi. (okei se ei selitettynä kuulosta NIIN hyvältä!) Mutta en voi kun suositella.

Toinen tämän viikon leffoista oli paljon puhuttu ja monien vihaama Twilight!



Kuulun varmaan siihen teinityttöryhmään, jotka syttyvät näistä leffoista. Luin heti elokuvan katsottuani arvostelun siitä ja en voisi olla enempää eri mieltä! En ole ennenkään ymmärtänyt, että arvostelijat kritisoivat sitä, ettei leffasta tajuaisi mitään, jollei ole nähnyt aikaisempia osia. Eihän niitä kirjojakaan tajua jos ei ole lukenut niitä järjestyksessä ja eikö jatkosarjoissa ole vähän tarkoituksenakin se, että tietää mitä ennestään on tapahtunut? Arvostelen mielelläni tota arvostelijaa myös siitä miten se "ei näe mitään intohimoa" päänäyttelijöiden välillä, jotka oikeesti seurustelee keskenään? Tosin okei, mä en ymmärrä näyttelijöistä tai näyttelemisestä mitään, mut mulle niiden intohimo meni kyllä läpi... muutenkin tää oli ehkä paras näistä leffoista. Loppu tosin oli turhan dramaattinen, mutta kaikki ennen viimestä 15 minuuttia oli mun mieleeni ja odotan innolla jatko-osaa!

Anteeksi ja näkemiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti