keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Kolmas kerta toden sanoo?

Bloggeri ei oo jostain kumman syystä toiminut nyt yli viikkoon, mutta tänä aamuna kuin ihmeen kaupalla kaikki toimi taas normaalisti! Eilen otettiin parit asuräpsyt ennen kuin lähdettiin shoppaileen. Tästä shoppailemattomuudesta ei siis tule yhtään mitään. Voisin yrittää jotain ostospostaustakin tehdä, kun vaan jaksan/ saan jonku kuvaajan.

Miksi viihdyn nykyään oudoissa takakenoissa kuvia otettaessa?


Eilen pääsi uudet conssit jalkaan. Oon koittanu potkia hiekkaa ja kaikkee kävellessä ettei ne näyttäisi niin hohtavilta, kun ne jo värinsä puolesta hohtaa ihan tarpeeksi! Olin oikeen matchymatchy fiiliksellä ja heitin kenkien kaveriksi äidin kaapista pöllimäni (tai kyllä se sen mulle anto) topin, jossa on ihana pitsiselkä. Harmi vain, että jossain vaiheessa tohon on roiskunu jotain rasvaa ja siinä on parit likakohdat edessä, jotka ei lähde edes pesussa. Ajattelin täältä lähtiessä irrottaa siitä selkäosan ja tuoda vaan sen takasi suomeen ja muokkailla siitä mulle uuden topin jostain jämäkankaista.

Tietenkin kun asussa oli pinkit kengännauhat niin jotain pinkkiäkin piti "pukee" päälle. Mä en tajua miksi jätin Suomeen kaikki pinkit vaatteeni, koska ne on yksiä mun lemppareista, mutta ei se mitään. Ostin aiemmin yhden pinkin höntsäilypaidan, mutta sekin täytyy sit esitellä myöhemmin. Tämän asun kaveriksi valitsin pinkin kukan hiuksiin ja pinkkiä huulipunaa. Oli pakko saada punattua huulet Joannan Tästä postauksesta inspiroituneena, vaikka mulla kirkkaan punaista punaa ei täällä mukana olekkaan.


Ostin (tai Anniina osti, pitääki maksaa sille takaisin..) maanantaina myös Afrikka kaulakorun Jamaica vivahteella. toi helminauhan väri vähän kummastuttaa, mutta mennään sitten reggae meiningillä afrikka kaulassa. Kivempihan se olisi, jos nauha olisi kokonaan mustista helmistä, mutta eipä ole sellaisia näkynyt! Kaulakoru maksoi 30N$ (ei kai tingattu oikee ollenkaan. höh!) Mutta eikai alle 3€ nyt niin paha hinta ollut. Kampausta tehdessä teki mieli laittaa sivulle ponnari, mutta siitä tuli vähän turhan paljon teinityttö fiilis, joten päädyin ottamaan vain osan hiuksista sivuponnarille, mikä toimi mun mielestä aika kivasti! 

Nyt taas kohti pehmeää laskua kotiin paluuseen. Aloitan tasan 2kk päästä harjoittelun Tampereella. Tää aika kuluu kyllä suhteellisen nopeesti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti