perjantai 28. kesäkuuta 2013

Rockrock

Terve!

Tuntuu taas, että siitä olisi ikuisuus, kun olen yhtään mihinkään blogiin kirjottanut. Oikeestihan Namibiassa olin paljon pidempiäkin aikoja kirjoittamatta kuin nyt, mutta Suomessa on koko ajan sellanen fiilis ollut että hitto, kun ei oo kamera mukana ja että tästä haluisin kirjottaa jotain, joten ehkä täytyy oikeesti aloittaa virkistään vanhoja postaustapojani.

Juhannukseksi siis palasin rakkaaseen Suomeen ja Nummirockissa pööpöiltiin aamuun asti kolmen päivän verran. Sunnuntaina kerrankin olin jopa hyvässä hapessa ja sitten kierreltiinkin sukulaisia. Oli varmaan eksoottista halata ihmistä, joka ei ollut pessyt hampaita 4 päivään. Ei tullu otettua hammasharjaa festareille mukaan ja peseytymisen muutenkin hoidin järveen pulahtamalla. Aika äijä meininkiä. Tosin en tiedä kavereistä kävikö ne ees suihkus tai uimas ollenkaa. En edes halua tietää.

Ainut kuva musta festarivarustuksessa Nummessa (ketään ei varmaa kiinnosta tarkemmat tiedot asusta?)
Nummesta en jaksa tehdä mitään bändipostauksiakaan, koska katsoin keikoista mitä olin katselemassa vain osan enkä osaa sanoa bändeistä mitään, kun sillä ei oikeastaan ollut väliä, että mikä soi kunhan soi. Eläkeläisistä voin mainita sen verran että oli kovaa settiä, mutta sekin johtuu lähinnä yleisön sekopäisyydestä.

Huomenna festareilla käynti jatkuu! Olen maailman onnellisin nainen sielä luvatussa kaatosateessa, kun Rammstein nousee lavalle. Festarisaappaille on varmaan taas käyttöä! Pitää oikeesti miettiä, että mitä sinne uskaltaa pukea päälleen, kun lämpöä on luvattu yli +20, mutta vettä ku saavista kaatamalla. Sormet siis ristiin ettei niin kävisi!

Niin ja ostin myös tänään lipun Tampere Liveen. PMMP:n jäähyväiskiertueelta on pakko päästä näkemään edes yksi keikka! (oikeestihan menen sinne Cheekin vuoksi)

Aika musiikkipainoista tämä elämä periaatteessa siis. Oikeesti ei kuitenkaan. Eka viikko kotona olemista takana ja hirveesti olen yrittänyt nähdä ystäviäni, mutta meinaa muut kiireet painaa enemmän niskaan. Aloihin harjottelun uudessa työpaikassa heti maanantaina ja olen ainakin näin ekan viikon perusteella viihtynyt todella hyvin! Vielä 9 viikkoa harjottelua jäljellä (hyvin menee jos nyt jo laskee viikkoja kesän loppumiseen ja koulun alkuun?). Eilen äiti toimi mun hovikuskina kun lähdin parkanoon ompelemaan yhden morsion hääpukua. (Siitä koitan saada luvan julkaista kuvat häiden jälkeen) Ommellessa aika vierähti kivasti puoli 4 asti yöllä ja hovikuski sai mut taas aamulla kuskata töihin. Josko sitä sitten tämän illan ottaisi rennommin, että jaksaa huomenna leikkiä hevaria!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti