keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Hiustenpesu repertuaari


Taas tuli kotiin yksi Oriflamen tilaus.

En ole enää jaksanut huudella Facessakaan, kun olen tilaamassa, koska eipä ihmisiä tunnu innostavan tilata paljon mitään ja minä en halua tyrkyttää! Itselleni tilaan lähinnä shampoita sun muita aina ja nyt kun paketti tuli kotiin kotiutti äitikin sieltä yhden shampoon. Ensi kerralla se käski tilata sillekin. Olen tykästynyt tosi paljon tohon Nature Secrets -sarjaan ja melkein kaikki tuotteet mitä päähäni lykkään onkin siitä. Myös mun dödöt on samaa sarjaa. Niiden tuoksu on törkeen hyvä! Harmi ettei niitä ollut tällä kertaa alessa, koska mulla on enää yksi täysi purkki jäljellä. Oon kyllä siitäkin hupsu, kun en oikeen suostu tilaan mitään normaalihintaista, mutta eipä tullut nytkään yhden tuotteen hinnaksi postikulut mukaan lukien n. 3€. Kelpaa!

Nyt täytyy rientää töihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti