maanantai 16. kesäkuuta 2014

Jalat hajoaa


Noi yllä olevan korkkarit on aivan pelastus jos täytyy lähteä jonnekkin työpäivän jälkeen. Pehmeä pohja ja matala kiilakorko saa mun töissä juoksemisesta turvonneet jalat just sopivasti eri asentoon niin pystyn kävelemään suhteellisen normaalisti. Kotona villasukat jalassa tallustaessani kävelen ihan ku joku 80-vuotias mummeli ja selkääkin särkee! Ja onhan noi kengät samaa väriä, ku mun uus mekkokin! Ostin noi kengät Namibiassa ja ne oliki ainoot korkkarit sen 5kk ajan, ku sielä olin. Mahtavat popot!


Kun tilasin Hennesiltä sovitukseen maksimekkoja valmistujaismekkoa metsästäessäni niin pistin tilaukseen oikeestaan kaikki mekot mitä sieltä löytyi. Tarkoituksena ei ollut ostaa kuin yksi, mutta toinenkin oli pakko ostaa. Mikakin sanoi, että toi mekko on kiva, joten sen täytyy olla tositosi kiva! Mun mielestä toi on täydellinen kesämekko! Sen kangas on ihanan kevyttä, eikä se nuole ihoo vaan laskeutuu kivan rennosti. Tota on ainakin nyt tullut käytettyä jo perus rytkynä niin paljon, että se on osoittautunut hyväksi ostokseksi!

Oon nyt hautaamassa mun nahkatakkiani, koska se on niin huonossa kunnossa ja olen yrittänyt opetella käyttään tota Namibiasta ostamaani ja tuunaamaani farkkutakkia. Vieläkin vähän pelottaa esim tuplafarkkujen yhdistäminen, mutta kyllähän tohon alkaa pikkuhiljaa tottumaan!

Nyt saan taas nostaa kipeitä jalkojani kohti kattoa tai voisin jollain kepulikonstilla saada Mikan suostuteltua hieromaan niitä. Muutenkin pitäisi joku hierojan aika varata, kun kädet puutuvat joka yö ja nyt on päivän mittaan alkanut tuntuun puutumisentunnetta myös lapaluiden kohdalla. Hyvin outoa, mutta minkäs teet. Pitäisi kai ainakin venytellä enemmän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti