perjantai 6. kesäkuuta 2014

Tänä viikonloppuna statukseni opiskelijana loppuu


Hyvää perjantai-iltaa ja alkavaa viikonloppua!

Mulla oli tänään vapaapäivä ja se näkyy ja tuntuu mun vireys ja positiivisuustasossa. Olen niin onnellinen! Eilen lähdin suoraan töistä ajaan mökille ja sielä saunottelin yksinäni ja nautin siitä, että saan nukkua myöhempään kuin normaalisti. Aamulla hengailin monta tuntia mummulassa, kun kerrankin ei ollut kiire ja sen jälkeen luin kirjaa autokorjaamon pihassa, kun meidän Fordi sai vähän uusia osia vanhojen tilalle. Mökillä vielä rakentelin vähän vaunu juttuja ja sitten ajoin takaisin kaupunkiin.

En tiedä kuulostaako kauheen mukavalta päivältä, mutta mun mielestä tänään on ollut ihan täydellistä! Voisipa aina olla tällästä. Tosin sen ottaisin vielä pois, että mökiltä joutuu lähtemään kaupunkiin, mutta mitäs pienistä. Kaupungissa oli ihana mieheni ja hän armollisesti suostui kuumavahaileen mun sääreni. Aika kiva yhteinen harrastus meillä, mutta tällä kertaa homma hoitui nopeasti ja helposti, koska muhun ei sattunut! Ehkä se on sittenkin totta, että sellaseen kidutukseen joskus tottuu. Nyt harkitsen epilaattorin hankkimista, kun kerran ei tarvi sätkiä tai vetää huutonaurua jokaisen ihokarvan poistamisen jälkeen. 

Illan vietän taas yksinäni kotona, kun Mika lähti Ruovedelle ja huomenna erämessuille. Huominen onkin taas varsinaisen jännittävä päivä, koska mulla on TAMKilla valmistujaiset! En aijo mitään isompia juhlia pitää, juhannuksen jälkeen oon pyytänyt kavereita mökkibileisiin, jotka periaatteessa ovat myös mun valmistujaiset. Mitään lahjoja en kuitenkaan odota saavani. (jos tuttu on nyt jäänyt ilman kutsua niin tervetuloa meidän mökille 28.6. klo 17 jälkeen) 

Huomenna koululla olevaa juhlaa tulee mun kanssa seuraamaan äiti ja isä. <3 Juhlan jälkeen mennään Valkeakoskelle kiinalaiseen ravintolaan syömään ja siitä minä lainaan porukoiden autoa ja haen Ipsukan mukaan ja mekin otetaan suunnaksi Ruovesi ja Mikan mökki. Sielä on hyvä viettää valmistujaispäivän ilta. Sunnuntaina on kuulemma ihan kauhee päivä töissä, mutta vielä ei ole ainakaan tullut soittoa, että mun pitäisi sinne mennä. Sitä odotellessa en uskalla bilettää överisti ja varaudun ajeleen takaisin Tampereelle heti sunnuntaina aamulla. 

Tästä piti tulla lyhyt postaus, mutta olikin näemmä tarve päivittää kaikki mun viikonlopun tekemiset. Ylhäällä on kuva asusta jossa viihdyin pari viikkoa sitten aika paljon, tosin asustin sitä vain erilailla eri päivinä. (Mustaa mustalla ja lisää mustaa toimii aina?) Suosikkitakki on tänävuonna nahkarotsin sijasta farkkutakki. Pitäisi ostaa uusi rotsi, mutta se saa odottaa ensi vuoteen. 

Katsellaan ensi viikolla jos äiti napsasis mun valmistujaisasusta parit kuvat :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti