lauantai 24. tammikuuta 2015

Pupu pusikossa ja yksisarvisia


Eilen illalla pupunen loikki meidän etupihan tuntumassa ja koitin räpsiä siitä kuvia. Mistään kuvasta ei tullut kauheen tarkka. Tyhmä pupu, kun liikku liian lujaa, ettei mun kamera pysynyt perässä. :D Kuitenkin sitä pupua ja muutenkin ihanan kimmeltävää lunta kuvaillessani tulin ajatelleeksi, että asukuviakin voisin yrittää opetella ottaan taas. En ihan osaa vielä käyttää selfie stickiäni sillai, että olisin kuvissa jotenkin fiksusta kulmasta kuvattuna ja vähän jännitysmomenttia oli muutenkin kuvailla etupihalla. Jos vaikka naapurit näkis ja pitäis mua hulluna itserakkaana tyyppinä. (Sellainenhan en tietenkää ole) Ajatus alunperin oli mennä kuvaileen takapihalle, mutta sinne olikin tippunut ilmeisesti katolta lumet, enkä saanut ovea auki. Kivakiva!

Älkää välittäkö ripustuslenkistä, laitoin sen jo piiloon enkä kehtaa mennä ulos ottaan uusia kuvia.

Ihan kun vaatteiden takia postaillaan niin voin kertoa, että rakastan niitä! Mä ostin ton paidan Espanjan reissulta viimesenä aamuna. Tokaisin vaan, että tossa paidassa on jo jotain yritystä ja se oli pakko saada. Toi oli torilla myynnissä isossa kasassa, missä monia tollasia paitoja oltiin korjailtu yms, mutta tossa mun yksilössä ei ollut mitään vikaa. Kävi hyvä tuuri. Se pulitti mun lompakkoa 6€. Oon käyttänyt tota oikeestaan melkein päivittäin sen jälkeen, kun ostin sen enkä halua edes laittaa sitä pesukoneeseen ettei se menisi pilalle. Ehkä pakko pian laittaa ennen kun alan haiseen kuolemalle. Niin ja noi ripustuslenksukat varmaan pitäis leikata pois ettei ne olis aina näkyvillä.

Selfie stickistäkin sen verran on mainittava, kun se tossa kädessä näkyy, että tokihan sekin oli pakko saada pinkkinä. Pitäis ehkä jostain tutkia jotain käyttöohjeita ja vinkkejä siihen niin osaisin ens kerralla vähän paremmin.


Ei ole varmaan tota hamettakaan vilahtanut blogin puolella, vaikka ostin sen jo joskus aikaa sitten, kun vielä asuttiin Tampereella. Se on hennesin ihana trikoinen kellohame, tosin kuvassa näyttää vähän pidemmältä kuin oikeasti on. Just täydellinen kaikkiin rientoihin! Jalkaan vetäisin myöskin Espanjasta ostetut wetlook legginssit. Oli pakko ostaa tollaset leggarit, kun Topsukka on joskus sanonu, että kaikkien naisten pitäis käyttää vaan tollasia (ei kuulemma mun) ja ettei legginssit oo housut, että jotain sais peittääkki. Mä tosin en kehtaa käyttää tälläsiä housuina joten en kai sitten onnistunut kauheen hyvin ärsytysyrityksessäni... Wetlookit rokotti mun rahapussia myöskin suunnilleen sen 6€ verran samoin kuin Hennesin hamekin. Taitaa kaikki asiat mun asussa olla suunnilleen ton hintasia, ku kengätki on aikoinaan maksanut vitosen :D Tosin niihin olen teettänyt uuden pohjan, joka maksoi yli 40€, että tulipahan halvoista kengistä vähän kalliimmat.

Nyt tuntuu taas ihan tyhmältä, että tuli kirjoteltua vaatteista noinkin pitkät pätkät. Tosin oon huomannu, että tykkää välillä katsella elämääni taaksepäin tän blogini avulla, joten menkööt! Kyllähän sitä nyt omia kuteitaan saa rakastaa.ou

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti