keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Tämän pävän kynnet ja eilisen kissa

Huh! Vihdoinkin vapaapäivä! 

Viimeviikolla mulla ei ollut kuin yksi vapaa ja alko jo hieman tuntumaan, että olen aina vaan töissä. Varsinkin, kun tein vielä yhden pitkänkin päivän, kun yksi työkaveri oli kipeänä... Nyt onneksi saan nauttia viimeviikon kärsimyksestä ja oleilla vapaalla jalalla ruhtinaalliset 3 päivää putkeen! Mun tuurilla ne tietenkin on keskellä viikoa, mutta eipä tuo tuntunut haittaavan, kun olen suunnitellut kaikkea kivaa näille päiville. Tänään menen hierojalle ja illalla lauleskeleen karaokea ja huomenna lähden Jyväskylään tapaamaan ensimmäistä kertaa suloista vauvaa ja tietenkin vähän myös vauvan vanhempia. 

Meillä on koti vähän rempallaan ja tässä, kun mun pitäisi siivota niin on paljon mukavempi kirjoitella blogiin. (aivan pakko vähän edes järjestellä paikkoja ettei Mika saa helpulia töistä kotiin tullessaan) Eteinen on tällä hetkellä rempan kohteena. Haettiin sinne jo Ikeasta uutta kaappia, mutta taidanpas tehdä eteisestä oikeen erillisen postauksen sitten joskus, kun se on kokonaan valmis. Täytyy vielä maalata sun muuta, joten hetki varmaan menee! 

Lissu ylhäällä vaatekaapin päällä vahtimassa työn sujumista

Vapaiden kunniaksi maalasin kyntenikin. Mulla harmikseni on vaan paha tapa unohtaa lakatut kynnet ja töissä kun ei saa olla kynsilakkaa. Sielä on todella surkeeta kynsilakanpoistoainetta ja aina joudun poistaan lakat sillä. Pitäisi varmaan ostaa sinnekkin oma dippailtava kynsilakan poistaja niin ei tarvisi aina harmitella omaa lahopäisyyttään. Tällä kertaa kyllä tein sen verran silmiin pistävät lakkaukset, että luulisi näihin jo kyllästyvän ennen lauantain työvuoroa!


Harmitti oikeestaan heti kynsien lakkauksen jälkeen, että olin lähtenyt tällä lailla sooloilemaan ja tekemään noihin pilkkuja. Ei sillä että pilkut sinällään ärsyttäisi, mutta mulla on ollut kaapissa jo toista vuotta Tigeristä ostettuja foliokynsikoristeita ja en oikeen tiennyt miten niitä pitää käyttää ja olen unohtanut ne sinne kaappiin. Jokunen aika sitten luin Saara Sarvaksen blogista  ohjeistusta niiden käyttämiseen, mutta en koskaan muista niitä, kun alan vapaapäivinä kynsiäni lakkailemaan! Voiskohan joku seuraaville vapaille muistutella mua?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti