perjantai 14. lokakuuta 2011

Blond


Frederik - Tyttö Kuin Tiikeri

Eilen tosiaan Approiltiin ja ilta juhlittiin Frederikin tahtiin. En jaksanut jäädä katsomaan Fintelligensiä, kun se ei oikeen ole mun tyylistä musiikkia, mutta tällänen junttipop oli kyllä ihan sairaan hauskaa. Yllätin itseni  omalla junttiudellani osaamalla laulaa todella monesta biisistä kertsit!


Nyt mulla on vihdoinkin vaalennetuista hiuksistanikin kuvamateriaalia ja oon jopa shoppaillutkin jotain! Shoppailun tahtia on todellakin haitannut se, etten ole vielä saanut ensimmäistäkään opintotukea, joten sitä odotellessa. Tää on kuitenkin ollut silti ihan hyvä niin pysyy noi ostohimotkin vähän kurissa. Eilen menin kuitenkin etsimään ihan perus vyötä hennesiltä, mutta sielä ei oikeen ollut mitään sopivaa. Onnekseni huomasin osta 3 maksa 1 tarjouksessa housut, joissa oli jo valmiiksi juuri täydellinen vyö. Enkä tajua, miksen aikaisemmin ole tajunnut käyttää mun mallinukkea kuvatessani vaatteita, ne näyttää niin paljon paremmalta ku on vähä jotain ihmisen tapasta missä niitä kuvata.




Ostin sitten housujen lisäksi viitan ja miesten puolelta villapaidankin. Kaikista parasta tässä on, että vyöt hennesissä olis maksanu pelkästään jotain 12€, mutta mä sain kolme vaatekappaletta, sekä vyön yhteensä 15€:lla! Tuli siis taas "säästettyä". Opiskelijaelämä on nyt viimeaikoina kuluttanut muutenkin mun rahapussia kun toi approilukaan ei ole ihan halpaa, mutta ostettiin tyttöjen kanssa ens vuodelle liput GOOMille ja lähdetäänkin valloittamaan laivaa yhdeksi yöksi helmikuussa. Sielä esiintyjälistalla on mm. Haloo Helsinki, Jukka Poika ja kaikista parhaimpana Sak Noel! Tullaan varmaan hoilaamaan koko reissu "All day, all night..." jatkuvalla syötöllä. Tätä siis odotellessa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti