lauantai 29. lokakuuta 2011

Naamakuvia


Herra Ylppö & Ihmiset - Mies murtuu

Mitä tehdään kun halutaan Facebookkiin uusi profiilikuva? Joskus nuorempana mulla oli tapana jos ei ollut mitään tekemistä meikata itteni oikein nätiksi ja mennä johonkin kivaan paikkaan ottaan kuvia. Joskus tähän liittyi myös kodin siivoominen, kun halusin itselaukaisimella mahdollisimman kivoja kuvia siistissä kodissa. Nyt tästä läävästä ei enää siistiä saa niin en tee tuota enää. Olisi silti tosi kiva saada jalka kameraan, koska en tykkää yhtään jos kuvissa näkyy se kuvanottokäsi.



Yksi ilta mulle tuli inspis ottaa uusi kuva, joka ei näyttäisi siltä, että olen sen itse ottanut. Kuitenkin mulle tuli mieleen, että mulla on tapana vääntää naamaani johonkin suuntaan jos joku muu on kuvaamassa, koska ne normaali ilmeellä poseeraaminen tuntuu todella typerältä. En sitten osaa ajatella että irvistyskuvat näyttävät vielä typerämmiltä!



Nykyään olen laiskistunut oman naamanikin suhteen niin paljon, että kuvaukset hoidetaan likaisilla hiuksilla sutturanutturalla ja eilisillä meikeillä. Voin sanoa, että on pikkunen ero siihen huoliteltuun tyttöön! Ennen myös vaatteilla oli merkitystä, mutta tossa olin heittänyt yöpaidaksi päälle edellisenä iltana naamiaisissa käytetyn likaisen paidan. Taustalla ei ole merkitystä eikä sillä onko kuva otettu suoraan, ennen inhosin sitä jos perspektiivi oli vinossa!



Ja vielä näinkään monen kuvan oton jälkeen en ollut saanut kuvaa, jonka huolisin Facebookin profiilikuvaksi. En todellakaan haluaisi, että vieraat ihmiset "tunnistaisivat" mut jostain tän näkösistä kuvista! Tosin olen pistänyt yksityisyysasetukset aika rankoiksi, kun en halua puolituttujen ja kavereiden kavereiden stalkkaavan mun kaikkia tietoja ja kuvia. Profiilikuva on siis se ainut, josta voisin antaa edes suht selväjärkisen kuvan ihmisille, jotka eivät oikeasti tiedä millainen sekopää sielä profiilin alla on.


No tälläinen kuva ainakin auttaisi siihen, ettei kukaan haluisi olla enää mun kaveri! On muuten todella hyvä, kun kesällä poistin facebook kavereista sellasia ihmisiä, joiden kanssa en niinkään ole yhdeydessä. Jos en joskus tekisi tollasta niin mulla olis pian varmaan tuhat kaveria kun nyt sinne on taas ilmestynyt yli 50 lisää. Uuden koulun aloitus ei tietenkään voi vaikuttaa asiaan mitenkään...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti