perjantai 7. lokakuuta 2011

joo Tiedän


Ne-Yo - Beautiful Monster (Miia koukutti mut visiitillään tähän biisiin)

Olen ollut surkea kirjoittaja. Jotenki tollanen, kun lopettaa bloggaamisen niin ei tunnu enää pahalta siirtää sen jatkamista vielä "yhdellä" päivällä. Kaikista hauskintahan tässä on kuitenkin, että ensimmäisenä mun miespuoliset kaverit on huomauttelemassa, etten ole kirjoittanut, mutta nyt kun naisiltakin alkoi jo tulla kommenttia oli pakko siirtyä tännekkin päin.

Pakko varmaan alkaa tekeen jotain rajaa tälle nettielämälle ja oikeelle elämälle, koska mulla on nykyään taas päivissä liian vähän tunteja etten vain yksinkertaisesti ehdi kirjottaa blogia. Eri asia olikin silloin kun palasin Suomeen ja tuntu, että kaikki kaverit on kaikonnut johonkin. No nyt ne on tullut takaisin in the real life. Kuten Miiuskan käynti oli muutenkin oiken kiva, ei ehditty näkeen siis oikeestaan ku pari kertaa hetken aikaa, eikä silloinkaa kahdestaan, kun oltiin molemmat juoksemas eri suunnis kavereittemme kanssa.


Viimeviikon torstaina Miiuska leikkas mun hiukset ja mä kävin Topsukan kanssa Ghost Brigaden keikalla. Lämppäri oli kyllä joku aivan surkee, kitaran rämpyttelijä, mutta muuten keikka oli hyvä. Jatkoin sitten tätä keikoilla käymistä tälläkin viikolla ja olin eilen YO-Talolla katsomassa Apulantaa. Olin TODELLA positiivisesti yllättynyt, koska ne soitti Ilonan kokonaisena versiona ja sitä en oo kuullut niiden tekevän usein. Oli muutenkin jotenkin erilainen kokemus olla vähän "lempeemmän" bändin keikalla, jossa ihmiset ei moshaa tai muutenkaan pahasti riehu. En väitä, että hevikeikoilla olisi aina jokin tappotunnelma, mutta toi Apulanta oli jotain ihan uudenlaista mulle, kun ihmiset hyppi ja laulo paljon mukana.

En ole mikää takaa otettujen kuvien fani, mut tästä huomaa et noi hiukset lyheni aika kivasti!


Jasu blondasi mun hiukset lauantaina, mutta siitä mulla ei valitettavasti edes ole vielä kuvaa, ehkä seuraavassa postauksessa, joka tän hetkisen elämänrytmin mukaan saapuu ehkä ensi viikonloppuna tai jotain. Jos siis vieläkin kiinnostusta riittää niin suosittelen alkaan lukijaksi ton blogilistan kautta, ettei tarvitse turhaan katsella olisinko kirjottanut. Tosin sekään ei toimi jos tsiikailee blogilistalta mun uusia päivityksiä jos ei lue sen kautta muitakin blogeja! Suosittelen esimerkiksi mun sukulais siskosten Suvin ja Layran Blogeja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti