lauantai 17. marraskuuta 2012

Muuttaminen


Miten vaikeeta onkaan pakata 18 neliön tavarat ja lähteä? Oon asunut aika kauan tässä samassa talossa Suomessa ollessani ja nyt kun täytyisi lähteä niin pakkaaminen tuntuu tietenkin ylivoimaiselta niin kuin aina, mutta eniten ärsyttää etten voi enää käyttää tämän talon tuomia mahdollisuuksia. Esimerkiksi kerho ja saunatilat ovat välillä olleet todellakin kovassa käytössä ja olisi siistiä pitää vielä viimeiset bileet, mutta pikkujouluaikaan kaikilla on menoa koko ajan enkä itsekkään ole mikään kiireetön ihminen. Parempi idea tästä talosta läksiäisiksi olisikin varmaan kutsua mun tässä samassa talossa asuneita kavereita koolle ja juoda punkkua yksi ilta ennen kuin kuu vaihtuu.


Mä oon oikeesti maailman surkein pakkaaja ja tykkään jättää asiat viime tinkaan, kuten muuttopäivään. Näin olen kyllä nähnyt monien muidenkin tekevän, koska eihän laatikoiden keskellä voi asua! Onneksi en enää oikeastaan asu täällä niin olen saanutkin oikeasti jo pari laatikkoa pakattua kun ensi viikolla pitäisi niitä pikkuhiljaa iltaisin kantaa uuteen osoitteeseen. Poikaystävä kertoi ettei ala mitään muovipussimuuttoa tekemään (kuten tehtiin, kun muutin 4. kerroksesta kuudenteen) ja mä irtisanoin poikaystävän kokonaan tän muuton hommista. Siivotkoon omalla kämpällään mulle vaan tilaa. Toivon siis kovasti ettei kaikki mun kaverit ole kiireisiä ensi viikolla, koska en todellakaan tiedä miten aijon saada esimerkiksi pöytäni kuljetettua!

Muuttaessa on kuitenkin ihan parasta se, että saa oikeen luvan kanssa heittää ylimääräistä roinaa menemään ja nytkin voin miettiä etten ole tarvinnut jotain koko tässä 6. kerroksessa asuessani niin miksi tarvisin myöhemminkään. Olen karsinut jäätävät kasat vaatteita ja osaa tavaroistakin, joita tuntuu riittävän silti enemmän kuin tarpeeksi. Jotkut asiat ovat kuitenkin sellaisia, jotka kulkevat mukana aina ja ylemmässä kuvassa olevan laatikon sisältö on juuri sellaista. Ne on mun aarteita ja kulkevat mun sylissä muuttaessa. <3

Toivon tosissaan, että saan tän koko muutto homman pois alta ensi viikolla niin jää hyvin vielä aikaa (äitille?) siivota tää kämppä ennen kuun vaihdetta. Olen aika iloinen, että sain myös tästä kuusta vuokrassa -20% alennuksen yläkerran vesivahingon vuoksi, joten ei haittaakkaan niin paljon etten täällä enää tässä kuussa ole ollut. Vesivahingon korjaajatkaan eivät ole vielä tulleet mun tielle ja toivon, että he pysyvät poissa myös ensi viikon ajan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti