keskiviikko 14. marraskuuta 2012

newyorknewyork



Ilmoitusluontoista asiaa! Lempäälän Ideaparkkiin avataan HUOMENNA NewYorker! Mä aijon olla sielä oven takana heti 10:ltä ja uskon, että monella muullakin on jo samanlaiset suunnitelmat. Ai että olen onnellinen, että nyt yksi mun lemppareimmista kaupoista on aivan käden ulottuvilla! <3



Tämä päivä ja valoisa aika kuluikin sitten enemmän ja vähemmä ompelukoneen edessä. Olin onneksi suhteellisen kiltisti eilen sikatiistaissa niin ei tullut ongelmia sängystä nousemisen kanssa, kun ompelukoneet ei tietenkään olleet sielä missä mä olin aamulla.

Hommina on siis ollut muokata mun luokkalaisten mekkoja huomiseen Tamkon 100-vuotsis juhlagaalaan. Oon saanut tehdä yhden nyörityksen, muokata toista nyöritystä ja tehdä yhdestä topista korsettimallisen ja kaventaa sitä ja kaikkea muutakin. Vielä on omaan pukuun kiinnittämättä vyötärölle koriste, mutta jotenkin aijon lipsua siitä ja kiinnittää sen vaan hakaneuloilla huomenna. Enhän kuitenkaan edes halua sen jäävän mun mekkooni lopullisesti, joten ompelut pitäisi kuitenkin purkaa.

Eli pian saapuvat tytöt sovittelemaan mun luomuksia. Toivotaan, että kaikki sujuu hyvin ettei menisi yötöiksi! Puvuista lisäilen sitten kuvia kun kerron jossain vaiheessa itse bileistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti