tiistai 13. marraskuuta 2012

ns. pikamoi


Kauheen hektistä taas tää mun elämä, kun en millään ole ehtinyt tänne kirjotteleen. Perjantai kului kuin siivillä mun kärvistellessä hämeenkadun kämpillä ja odotellessa, että poikaystävän juna tulisi. Sain viimeinkin kuitenkin hoidettua viimeisetkin vaihto paperit koululle. (Viisumin maksuun säästöpankin kautta tuli järkyttävät 38€ laskutuslisää!) ja samalla kun koulun lähellä olin niin kävin moikkaamassa Pauskia ja Viliä, kun niitäkin tulee nähtyä liian harvoin, vaikka ne tossa melkein vieressä asuukin! Kuitenkin päivä meni sillai juostessa ja heri junankin tultua lähettiin ajaan Ruoskaan.

Viikonloppuna oli mun elämäni ensimmäiset hirvipeijaiset, joista ei sitten kuvia olekkaan. Oikeastaan koko bileet oli tylsää istumista ja välillä syötiin. Juomapuoli ei oikeen maistunut mulle, kun booli oli pahaa enkä sahtia juo. Onneksi kuitenkin poikaystävä piristi mun iltaa mun varmaan tunnin valituksen jälkeen ja se tuli tanssimaan mun kanssa parit valssit. Hauskinta illassa oli kuitenkin se kun vedettiin poikaystävän isosiskon kanssa kaikki humpat, eikä kertaakaan tallattu toistemme varpaille!

Isänpäivää vieteltiin poikaystävän porukoilla. Mä olin hoitanut ne muodollisuudet jo aikasessa oman isäni kanssa, kun kerrankin tiesin mitä se tarvitsi lahjaksi. Mitä muuta voisikaan mies jolla on jo kaikkea toivoa muuta kuin ylihinnoiteltuja partakoneen teriä. Sainpahan isän tosi tyytyväiseksi, kun se oli aina itse kaupassa käydessään niitä unohtanut ostaa! 

Sunnuntai kuitenkin kului aika tuskaisesti mun nukkepelkoni kanssa kun poikaystävän siskon tyttö on nyt innostunut hoitamaan vauvoja ja mun pelostanihan ei siinä perheessä kukaan tiedä. Ehkä täytyisi kertoa ennen joulua tai jotain, kun taas hengaillaan kauemmin samassa porukassa, koska en jaksaisi koko ajan olla sydän kurkussa, kun vauvanukke pyörii liian lähellä mua koko ajan. (voin joskus avata tätäkin pelkoa jos joku ei siitä vielä tiedä?)

Rakkaus Alice -kaulakoru Barcelonan torilta 5€ (lisäsin itse nauhan)

No, eilen sitten olin kyllä huono bloggaaja, koska istuin koneella ja tää yksi ainut kuva piti lisätä tänne jo eilen, mutta oikeesti unohdin. Mulle on jotenkin nyt kasaantunut koulujuttuja ihan sairaasti ja tein niitä monta tuntia koneella ja sitten käperryinkin vaan katseleen telkkaria loppu illaksi. Tänäänkin oli kaksi tenttiä, joihin kumpaankaan en saanut luettua, joten hyvin menee! Toi taloushallinto ei ainakaan ole ihan mun heiniä niin olisin sairaan iloinen jos pääsisin siitä edes ykkösellä läpi, mutta taitaa kokeen perusteella olla aika turha toive. Tulee oleen joulukuun uusinnassa kivaa tehdä ruotsin ja matikan tehtäviä samaan aikaan. Jes!

Ps. Tänään sikatiistai, anyone?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti