torstai 13. joulukuuta 2012

Luukku 13



Vihdoinkin!

Tästä blogista tulee pian vain joku tuotteiden vertailublogi, mutta silläkin uhalla kerron näitä juttuja, jotka mua nyt inspiroivat! Sain tänään aikaiseksi vertailtua tietokoneita oikeen suurella kädellä. Kävin Verkkokauppa.comissa ja Gigantissa ihan paikan päällä katsomassa, mutta aika nopeesti sitä huomas, että tietokoneet saa halvemmalla tilaamalla ne netistä. Vertaa.com on ehdoton apuväline tässä hommassa!

Mä vertailin vaikka kuinka kauan, enkä pystynyt edes alottaan syömään pitsaani, jonka muuten tilasin netistä pizza-online.fi:stä. (sieltä saa kotiinkuljetuksen kaupan päälle jos tilaa yli 14,5€:lla!) Mun vertailutulokset vielä tarkisti tietokoneista enemmän tietävä veljeni ja lopulta päädyin ostamaan sen mielestä toiseksi parhaan vaihtoehdon, jossa ehdottomasti oli plussaa pinkki väri! Niin mun kone <3 Ainut ero tossa oli veljen valitsemaanykkösvaihtoehtoon, että tossa ei ole välttämättä sisäistä muistikortinlukijaa, tosin ihmettelen, että mikä toi neliskulmion muotoinen kohta tossa kuvassa koneen sivussa sitten on jos ei muistikortin lukija. Noh, onneksi olen blondi niin ei tarvitse ymmärtää kaikkea! Niin ja onneksi omistan usb-muistikortinlukijan...
Samsung 530U3C-A08SE
699€ Mustapörssi (https://www.mustaporssi.fi/tuotteet/tuote/123131)

Ihana läppäri tarvitsee tietenkin kaverikseen ihanan läppärilaukun ja koska olen lähdössä reissuun niin en halua mitään laukkua vaan repun. Voihan siihen jonku hentosen laukku systeeminkin ostaa jos haluaa hifistellä, mutta se ei ole nyt ainakaan heti suunnitelmissa. Heti kun tajusin tarvitsevani reissurepun tiesin mitä lähden etsimään ja nettikaupoistahan tuokin varmasti löytyy. Tosin koska tietokone oli kalliimpi kuin aluksi ajattelin niin repun osto saa odottaa tammikuulle eli siihen kun mun Afrikan stipendirahat saapuvat mun tililleni!!

Fjällräven, Kånken 15"

Siinä on mun haluama hipsterireppu! Ihana laatikkomallinen Kånken on pyörinyt mielessä jo kauan, mutta en ole raaskinut ostaa ja monet myös haukkuvat tämän kantohihnoja, joten tietokonemalli on mitä täydellisin! Siinä on jo valmiiksi pehmustetut olkaimet, eli pehmusteita ei tarvitse ostaa erikseen ja se sopii käsimatkatavaroihin todella hyvin ja siinä on tietokoneelle oma paikka aivan selkää vasten. Kaiken lisäksi tämä reppu ei näytä kalliilta, vaikka se aika kallis onkin niin toivon ettei kukaan kiinnitä siihen suuremmin huomiota Afrikassa ja varasta sitä. Reppua en siis ikinä jätä esim. ulos kuivumaan varastettavaksi saatika kahvilaan pöydän kulmalle ilman, että mun jalka menisi repun hihnojen läpi. Turvallisuus ennen kaikkea. :D

Vertailin noidenkin hintoja ja halvimman löysin 79€ varuste.net:stä, mutta luulen tilaavani omani Scandinavianoudoorstore.com:sta. Sielä se maksaa 79,90€ enkä nähnyt missään ainakaan löytänyt, että toimituskulut maksaisivat mitään ja tuote luvataan toimittaa 2-4:ssä päivässä! Täydellistä siis, koska joudun tilaamaan sen niin lähellä lähtöäni, joka muuten on 28.1.2013.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti