tiistai 18. joulukuuta 2012

Luukku 18


Otettiin jo aikaa sitten koulussa kuvia mun raidoitetusta päästä ja tänään nää tupsahti taas mun mieleeni, kun pistin päähäni kireän nutturan valkkiponnarilla. Kuvien laatu nyt on mitä on, kun pokkarilla koittaa ottaa kuvia ilman salamaa, mutta ei anneta sen häiritä. 


Hiuksissa siis on blondeja raitoja höystettynä lähinnä mun omalla hiusvärillä. Tumma tyvi on just sellanen ku mitä haluisin mun pohjavärin hiuksissa olevan, tosi nyt noita raitoja on niin paljon ettei ruskea hius pääse kunnolla esiin. Tosin nyt mun on pakko olla hötkyilemättä näiden kanssa, koska tyvikin varmasti vaalenee ihan hulluna Afrikan aurinkon paahteessa.


Tosta takkukasasta ponnarin toisella puolella en halua sanoa oikeen mitään muuta, kuin että omistan kyllä hiusharjan, mutta en aina ennen kouluaamua jaksa käyttää sitä. Ärsyttää muutenkin kun kivat kiharat katoavat aina leveiksi laineiksi hiuksia harjatessa. Täytynee ostaa myöskin kartiokiharrin kun tuun takasi kesällä. Kaikki ajatukset alkaa oleen nyt sitä luokkaa, että sitten kesällä tai sitten Afrikassa. Anteeksi siitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti