sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Luukku 2



Olenpas ollut aika huijari tällä viikolla näiden päivitysten kanssa. Eilen lupasin itselleni kirjoittaa, mutta ei tehnyt mieli. Eilen oli niin ihana joulufiilis heti aamusta ja kävellessäni töihin vaan hyräilin Jingle bell rockia. Vaikka aika monetkin on kironnut tota lumisadetta niin mä tykkään siitä. Ensilumi tuli mun makuun liian aikaisin, mutta nyt maa saakin jo olla valkoinen! Ihanaa, kun aamuisin tuntuu edes vähän valoisammalta, kun lumi loistaa!


Poikaystävä osti mulle joulukalenterin, kun käytiin Vapriikissa. Mä olin ostanut sille jo etukäteen suklaakalenterin ja koska mä en syö karkkia niin sain kuvakalenterin. Toi kalenteri on täydellinen, kun se on vain kortin kokoinen! Harmi vain, että luulin jokaisesta luukusta tulevan tohon kuvaan liittyvä kuva niin, että toi kuva jatkuis, mutta jokainen luukku onkin erillinen kuvansa, jotka sitten yhdessä kertovat jonkun myyrätarinan... Höh. Onneksi luukut saa uudelleen kiinni niin voin säästää tän ensi vuodellekkin :)

Ja tosiaan olen ajatellut tuota syksystä 2010 kestänyttä karkkilakkoani ja ollut hirveissä suklaanhimoissa nyt hetken. Aijon alkaa syömään karkkia jouluaattona (ja pettyä siihen taas) ja syödä mahani täyteen uuteen vuoteen mennessä ja sitten taas jatkuu karkiton elämä. Mä en tajua kun joka kerta petyn siihen karkkien makuun ja silti himo iskee enkä pysty lopettaan sitä karkin syöntiä vaan ostaisin varmaan joka päivä jonku suklaapatukan jos en kieltäisi niitä itseltäni kokonaan. Olen kuitenkin aika varma, että pukkikin tuo TAAS karkkia, vaikka ihmisten pitäisi kyllä tietää etten sitä syö niin tänä vuonna aijon vetää kaikki suklaarasiat yms naamariin. Aamun aijon aloittaa kinder buenoilla. Päässä vaan vilisee karkkeja ja herkkuja niin en voi enää kieltää kaikkea itseltäni, mutta kerrankin aijon pitää uudenvuoden lupauksen olla syömättä karkkia taas ainakin seuraavaan jouluaattoon asti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti