lauantai 26. huhtikuuta 2014

Iloinen osaomistaja

Eilenkin oli tarkoitus heittää tänne parit kuvat toissapäiväisestä kauniista auringonlaskusta, mutta mulle tulikin niin kiirus päivä, etten ehtinyt.

Kuva sisältää tuotesijoittelua :D

Eilen aamupäivän vaan hengailin kotona ja osallistuin nettiarvontoihin. Mulla ei ollut kiire minnekkään niin lykkäsin lounaan syömistäkin, mikä ei kyllä kannattanut, koska yhden aikaan alko hippulat vinkumaan ja piti alkaa etsiin autoa käyttöön, millä pystyttiin lähteen ostamaan Parkanosta asuntovaunua. Auto saatiin onneksi mun veljeltä ja vaihdossa jätin meidän kaaran niille. Siitä sitten ajelua, mutta meidän oli pakko mennä mäkkärin kautta, kun nälkä alko käymään jo sietämättömäksi. 


Olen nyt siis onnellinen asuntovaunun osaomistaja! Kauppakirjat tehtiin ja maanantaina mun pitää vielä kipaista lenkille katsastuskonttorin maastoihin, niin saan pistää ton vanhan homeisen rakkineen nimilleni. Meitä on nyt 3 jätkää ja minä tässä projektissa mukana ja varmaan tulen täälläkin näyttämään mitä vaunulle jossain vaiheessa tehdään. Vielä ei ole edes mitään tarkkoja visioita muusta kuin siitä, että kuivaksihan toi täytyy saada.


Eihän halvalla hyvää saa, mutta sitä ei edes odotettu. En ottanut edes pahimmista home ja vuotokohdista kuvia, mutta meen möksälle käväseen taas sunnuntaina niin sitten voisin kuvailla vähän paremminkin. Vaikkakin toi vaunu on aika rämän näköinen joistain kohdista niin silti se toimii loistavasti ja siinä on pohjakin kuulemma suht hyvässä kunnossa. Mitään todella hienoahan me ei tosta olla edes tekemässä, koska vaunun päätarkoituksena on pitää meidät kuivana Nummirockissa ja varmistaa ettei jouduta nukkuun taivasalla tai teltassa. Tossa vaunussa pystyy nukkumaan 7-8 henkee jos oikein änkee, joten meille neljälle se on oikein hyvä!

Sellasta tänään! Oi, että oon ilonen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti