lauantai 7. helmikuuta 2015

Partsa jännitystä ilmassa.

Tänään on sellainen päivä, jota olen odottanut ja pelännyt viimeisen vuoden. Nopeesti se ei tullut ja paljon hermoja sen eteen sain menettää. Onnistumisen tunteita ei ole tullut kertaakaan, toivotaan tämän päivän itsessään tuo jotain positiivistakin!

Tiedossa on siis Hämeen piirin talvimestaruuskilpailut ja minä olen sielä rastipäällikkönä. Päälliköitävänä mulla on kaksi mun lippukuntalaista ja rasti itsessäänkin on suhteellisen helppo vedettävä, joten toivon kovasti ettei mitään ongelmia synny!

Mitään en saa tehtävänannosta paljastaa näin etukäteen. Jännittää aikas paljon! Otan kameran mukaani jos vaikka saisin näpsästyä pari Partio kuvaakin, kun kerrankin taas teen jotain :D

Toivottakaa mulle onnea!

(ps. yksi lukija valitti miten tabletissa blogi jotenkin muokkaantuu todella kapeaksi. Olen yrittänyt korjata asiaa, mutta en tiedä vielä onko ollut vaikutusta. Onko muilla samanlaisia ongelmia??)

2 kommenttia:

  1. Hyvinhän ne kisat meidän osalta meni! :D Ja hei, selfiekeppikuvia kehiin! ;)
    En oo lukenu tätä aikoihin tabletilla, mutta ainakin nyt pöytäkoneella tää näyttäis olevan vähä kapeampi kuin ennen? Hmm?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pikkasen muutin tota leveyttä, kun tein uuden bannerin, mutta en kyllä tajua miksi se ei tabletilla toimisi niin kuin normi koneella... typerää..

      Poista