torstai 21. toukokuuta 2015

Oli ravintolapäivä


Ravintolapäivä ei selkeästi ole kerännyt vielä Pirkkalassa yhtä isoa suosiota kuin Tampereella. Silti pistin ravintolapäivänä eli viimeviikon lauantaina ennen tupareita pystyyn Hattarakojun. Tarjoilin itse tehtyä kuplatonta limonadia ja hattaraa. Molempia euron hintaan. Sain jopa 4 tuntematonta asiakasta ja 4 tuttua. Kauhea kansanvaellus ei siis ollut, mutta aijon koittaa toistekkin! Keittiön ikkunasta hattaraa ja limua myydessä ideoitiin seuraavaksi kerraksi ehkä vähän enemmänkin jotain myytävää. Saa nähdä... Onneksi Ani oli mulla apuna tai muuten 3h myyntisessio olisi ollut todella tylsä. En edes muistanut oikein hattarakojuni avaamisaikaa. Meidän olisi pitänyt avata jo 11, mutta avattiin vasta klo 12. Mitäs pienistä :D


Tupareista meillä ei hirveästi ole mitään julkaisemiskelpoisia kuvia. Saatiin ihania tuparilahjoja ja yhdestä, joka saatiin etukäteen olin ottanut kuvia ennen bileitä. Olin toivonut kaveria meneen ostaan mulle yhdeltä kirppikseltä ison violetin konjakkilasin, koska keräilen niitä ja oli jäänyt harmittaan, etten sitä ollut itse ostanut. Se oli hakenut sen tuparilahjaksi ja teettänyt astiaan vielä kukka-asetelmankin! Oon kyllä niin tyytyväinen miten ihania ystäviä mulla on. Isot halit kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti