perjantai 31. heinäkuuta 2015

I love Mangos



Pakko jakaa tämä ohje jos joku vielä ajattelee, että mango on hankala syödä. Sehän on hyvin helppo, kun leikkaa mangon kolmeen osaan molemmilta puolilta mahdollisimman läheltä kiveä. (Kivi on litteä mangon suuntainen pitkulainen ja iso ihan mangon keskellä) Kiven reunoihin toki jää vähän hedelmälihaa ja sen voi siitä jaksaessaan kalvaa, mutta jäljelle jääneet kaksi puolikasta mangosta on helppo syödä, kun niihin tekee viillot ja kääntää vain kuperaksi ympäri niin mangon kuori pitää itsensä vähän niin kuin siilinä ja palat on helppo napsia suuhunsa. Mun yksi lemppareimmista herkuista! Tulee kyllä syötyä melkein liian harvoin. Nykyään oon harrastanut enemmän kuivatulla mangolla herkuttelua.

Selfietä töissä huom. ennen avaamista otettu! en käytä työaikaani tälläseen :D (ps. ihana feikkihymy)

Ekaa kertaa harrastin myös Facebookkikirppistelyä. Yksi pirkkalalainen nainen myi Seppälän tunikaa vitosella ja minä tartuin syöttiin. Kuvassa tosin se näytti keltamustalta, mutta olen tyytyväisempikin tähän mustavalkoiseen. Vähän suuri se tuntuu olevan, mutta olen jo suunnitellut pientä muokkausta... Ajattelin ommella rinnan kohdalla olevia laskoksia rinnan alle asti kiinni niin sen saisi istumaan paremmin ja myöskin ylimääräinen löysä katoaisi siitä kohtaa. Muuten kyllä tykkään, että toi on tollanen rento ja väljä malli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti