tiistai 22. tammikuuta 2013

Alisan hemmottelupäivä


Mulla on ollut ihana päivä tänään! Aamu alkoi kurjasti, kun poikaystävä oli syönyt kaikki keksit, mutta sitten se haki mulle uuden paketin ja siitä lähtien kaikki olikin kuin ruusuilla tanssimista. 

Kävin päivällä jalkahoidossa Sarita Mattilalla Lumie're:ssä, enkä voi kuin suositella! (eikä tää oo mikään maksettu mainos ;)) Aluksi Sarita laittoi rauhallisen musiikin soimaan ja sain näppeihini teemukin, jonka siemailin jalat kylvyssä liotessa. Siitä sitten valittiin kynsiin tuleva kynsilakka ja Sarita pääsi hommiin tekeen mun jalkoja vauvan pehmeiksi. Yleensä, kun olen todella kutiavaa tyyppiä niin kikatan ja potkin heti kosketuksesta, mutta kyllä kosmetologi osaa hommansa ja vaikka kerran kutittikin vähän niin se meni nopeasti ohi. Jalkahieronta kynsien lakkauksen jälkeen oli taivaallinen! Siinähän olisikin mielellään voinut istua koko päivän! Sovittiin, että sitten kun olen rikas niin käyn Saritan hoidoissa vähintään joka viikko... josko sitä ennen parit hoidot vuodessa edes auttaisi mut pysymään naisena. Jalkahoito maksoi 62€ (vanhemmat tarjosivat tämän lystin synttärilahjaksi <3) ja se kestää 1,5h. Meillä juorutessa toki meni hieman kauemmin, koska muita asiakkaitakaan ei ollut mun jälkeen tulossa. Menkäähän ihmeessä testaamaan Saritan hoitoja! Hinnasto löytyy Täältä.

Salamalla ja ilman, kumpi sitten vastaa todellisuutta enemmän on kai katsojan silmässä. Minusta ilman poikaystävän mielestä salamalla. Ota nyt tuostakin selvää sitten, mutta ehkä luotan omaan värisilmääni enemmän ;)

Jalkahoidon jälkeen pääsin pistään hiukset kuntoon Ninnin hoiviin. Suosittelen ehdottomasti tälläsiä hemmottelupäiviä jokaiselle naiselle! Ninni lupasi mulle synttärilahjaksi hiusten laiton ja se sai tietenkin vapaat kädet niin kuin aina. Hiusten tyviosasta tuli aivan ihana, vielä kun Afrikan jälkeen saisi latvankin samanlaiseksi niin hyvä olisi! Nyt koska latvassa on vähän enemmän keltaisuutta kuin tyvessä niin pitää koittaa huomenna vetää hopeashampoot päähän niin johan varmasti auttaa. Tällä kertaa joukkoon laitettiin taas pitkästä aikaa myös tummaa raitaa, joka menee tosi lähelle mun omaa hiusten sävyä, mikä on ihan just sitä mitä oon tässä jo pidemmän aikaa hakenut. 

Pituuttakin piisaa omasta takaa, joten hiustenpidennyksiä ei tässä päässä tulla näkeen!


 Kaiken kivan lisäksi Marianne poikkes hiustenlaiton alussa morjestaan mua ennen lähtöö, koska se ei varmaan pääse perjantaina läksiäisistujaisiin ja se toi mulle lahjan!! En tosiaan osannu odottaa sitä, koska mä hölmö hukkasin sen synttärilahjanki :D Sain ihanat pienet leivonnaiset ja reseptit talteen -kirjat, joille varmasti on mulla käyttöä. Koska en voi niitä ottaa matkaan mukaani, niin korvikset oli oiva tapa saada jotain Mariannesta muistuttavaa Afrikkaankin, ne on ihanat beiget timantit, jotka varmasti saa paljon ulkoilutusta! Kaikki tämä maailman suloisimmassa pöllökassissa!

En voi koko päivästä sanoa muuta kuin KIITOS KIITOS KIITOS!!! <3

2 kommenttia:

  1. Ihanat hiukset<3 tos vikas kuvas näyttää ihan tosi hyväl toi väri! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Krishna! Kiitoksia. Meidänkin huone näyttää täällä ihan jäätävältä sekamelskalta. Kengät on onneks halpoja, koska en tajunnu ottaa korkkareita mukaan!!! Kai tässä pärjäillään sitte näillä rääsyillä seuraavat 5kk.

      Poista