tiistai 15. tammikuuta 2013

Birthday wishes


Lupailin palata tänään mun synttärilahjoihin, jotka olikin tänä vuonna paaaaljon parempia kuin osasin ikinä odottaa. En oikeestaan edes odottanut lahjaa muuta kuin äidiltä ja poikaystävältä, joten lahjoja sateli vähän kuin yllätyksenä. Mentiin kavereiden kanssa syömään Panchovillaan ja ajattelin jo sen itsessään olevan lahja, että ne suostuu tuleen sinne syömään omalla kustannuksellaan, mutta ne ihanat toivat vielä lahjojakin <3

Yksi esimerkki kuvakorteista :D Pingviinit on parhaita!



Ihan yksi lempparilahja oli syöty omppukaulakoru, jonka sain Pauskilta ja Vililtä vetskarikorvisten kanssa. Ihania koruja <3 Ninniltä ja Jannelta tuli kirjepaperia, koska mun kirjeet Australiasta oli kuulemma kirjoitettu niin rumalle paperille, että Afrikasta lähetettävistä kirjeistä odotetaan jotain paljon kauniimpaa katseltavaa :D Tämän lisäksi Ninni lupas laittaa mun hiukset kuosiin ilmaisena ensi viikolla! JEE!!!

Äiskä ja Miia ostivat mulle mun lempikukkia tulppaaneita, ne on niin täydellisiä mun aaltomaljakossa <3 Lisäksi äiti maksaa Mulle Saritan tekemän jalkahoidon Lumierissa, joka on perjantaina, katsotaan antaako se mulle lupaa kirjottaa jotain arvostelua siitä :D 

Maanantai ei eilen tuntunut yhtään maanantailta, kun sen pelasti Henkka, joka tuli pelaamaan mun kanssa Srabblee ja juomaan punaviiniä kera kuppikakkujen. Tänään onkin sitten ollut enemmän maanantaifiilis, mutta koitan kerätä itseni ja olla iloisella tuulella, kun porukat ja veli lapsineen tulee synttärikahvitukselle ilman kahvia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti