tiistai 3. joulukuuta 2013

Hössöttäjä



Mika katsoi sunnuntaina kotiin tullessaan mua säälin vivahde ja vieno hymy kasvoillaan, kun askartelin teetä juoden joulukoristeita. Kun ei kerran hirveesti ole ylimääräistä rahaa laittaa joulukoristeisiin ja kuitenkin haluan tehdä kodista jouluisemman niin aamulla herätessäni päätin tulostaa itselleni askarreltavaa! Eniten olisin halunnut pikkuruisia tonttuja, mutta mulla ei ollut kuin yksi A4 punaista pahvia niin en voinut tulostaa kuin kaksi tonttua. Ne saivat kaverikseen possuja, kuusen, lumihiutaleita, tähtiä ja enkelin.


Eilen sitten ylipuhuin tytöt mun kanssa ostosreissulle Nekalan Löytöliiteriin, joka on kaikessa kauheudessaan aivan törkeen ihana jouluostospaikka! Mieluummin menen sinne kuin kauhun paratiisiin Tuuriin. Mika yritti saada mua lähteen Tuurin joulumaahan shoppaileen, mutta mä en jotenkin nauti sielä käymisestä, joten mieluummin pysyn kotona kuin lähden sinne.

Ostin alesta vammaisen hiiren korjattavakseni!

Shoppailureissu sitten venähti myös Ideaparkin puolelle. Koitettiin löytää joulumekkoja, mutta ei oikeen onnistanut. Hennesistä olin haaveillut sellasta pitkää punaista mekkoa, mutta sen päälleni laitettuani näytin aivan joulumuorilta, joten se jäi kauppaan. Tietenkin myös, koska shoppailun makuun olin päässyt ja rahaa tuhlannut jo vähän niin pakkohan sitä oli kotiin päästyä mennä vielä nettikauppaan shoppaileen! Hennesin nettikauppaan sai eilisen alekoodilla 15% alennusta, joten kun en kaupasta löytänyt uusia housuja niin tilasin ne sitten netistä. Problem solved!

Vielä täytyy käydä Ikeassa ostamassa olkipukki!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti