keskiviikko 17. elokuuta 2011


Sak Noel - Loca People

Ennen viime viikonloppua saatiin Miian kanssa älynväläys ja leikattiin mulle otsis. Näytän todella kiltiltä tytöltä sen kanssa ja joudun nyt oleen entistäkin tarpempi hiusten puhtauden kanssa, mutta tän kanssa mennään taas hetki. Mites muuten ne sukat korkkareiden kanssa? Koitin taas tätäkin ja tykkään edelleen!



Päälle oli tuolloin lauantaina eksynyt Zakopanesta Puolasta ostettu neule, hennesin toppi, kengät ja sukat ja lindexin housut. Fiilis oli ehkä liiankin nude, enkä viihtynyt noissa vaatteissa parhaalla mahdollisella tavalla, ehkä farkkujen kanssa toi yläosa olis parempi ja noi sukat mustien kenkien kanssa.

Sain kamerani takaisin(!) ja Pauliina toi mulle myös mun pyytämäni alushousut CottonOnBodystä, joihin rakastuin Ausseissa ollessani. Sain myös tölkinpidikkeen ja avaimenperän tuliaisiksi. Aikaa ei postailemiseen paljoa ole, kun olen pakkailemassa OsCamp X:ää varten. Joten mulla menee koko loppuviikko Ylöjärven luonnonkauniissa maisemissa ja mä vietän aktiivilomaa leirillä. Viime viikonlopun kuvat olivat lähes kaikki täyttä pikselimössöä, mutta näillä mennään.


Launatai-sunnuntai yö juhlittiin siis paluubileitä Juupajoella

  
Saatiin messiin meidän Bundabergin huoneen koko suomityttöjengi, joka selkeesti osaa pitää hauskaa


Ausseista palannut pariskunta, Pauski ja Vili, joita mulla on ollut järkyttävä ikävä. Ihana saada ne takas Suomeen!


Pauski oli ostanut IHANAT UGGit, mä melkein aloin itkeen kateudesta


Iloksi se kuitenkin muuttu kun sai kupin kouraan virkkuukoukun sijasta


Kupin täytteeksi olin kantanut Ausseista Bundaberg rommia. Pullo tyhjenikin todella nopeesti neljän tytön sitä lipitellessä kilpaa!  (yksi meistä ei muista mitään pullon tyhjenemisen jälkeen)


 Miiuska osti Ausseista todella sulosen hupparin, jossa on nallenkorvat tekstinä "It's all about me" sopiikin neidille kuin nenä päähän.


Päästiin ensimmäistä kertaa koko aussiporukka samaan kuvaankin


Ja me tytöt fiilisteltiin vielä viimeisiä rommeja, Miiuska tosin tuhlasi sitä läikyttämällä puolet rommikolastaan lainassa olleille kengille.


Osa kävi veneilemässäkin, ja minä äidin vaistoin muistutin ainakin kolmesti pelastusliiveistä!


Annoin kamerani huoletta Hannan hoiviin, joka olikin hyvä idea. Kiitos Hanna kaikista kuvista joita napsit illan aikana! <3


Minä ja valopää Pauski pienissä sievissä. Kuvasta voi bongata mun virkkaaman rakkauspipon


 Koitin illanmittaan otetuista kuvista varotella, että ne saattavat joutua koko maailman silmiin mun blogiin niin kai mun on pakko lisätä joku kuva muustakin jengistä.


Hetu oli tässä vaiheessa ilmeisesti käymässä yöpuulle, tämä toimenpide kesti kuitenkin lähes meillä kaikilla useamman tunnin.


Jotkut meistä herkistelivät kuun valossa kalliolla. Maisemat olivat kyllä upeat, mutta mä en todellakaan osaa käyttää kameraani, että saisin koko kauneuden kuvattua. Toivottavasti Aleksilla onnisti paremmin.


Aamuksi Miiuska oli ostanut meille Olo Jogurttia, mikä oli musta todella hauska idea! Se myös yritti itse poseerata purkin kanssa, mutta kuvien onnistumistaso nähdään siinä, että päätin ottaa purkista kuvan yksinään. Jogurtin maku oli kuitenkin todella hyvä, suosittelen!


Loppukevennykseksi jää Pauskin ja Hetun sunnuntaina tekemät ulpukkapossut, jotka ovat ehkä yksi maailman suloisimmista näyistä. Kiitos hauskasta mökkiviikonlopusta <3

2 kommenttia:

  1. Hehe. Ole hyvä vaan! Stalkkasin tietty heti sun blogin, ja ehdinkin jo lukea kaikki päivitykset. :o

    VastaaPoista
  2. Hahahahahahaa :D Sä oot ollu nopee! Toivottavasti jaksaisin täs joku päivä kirjottaa jotain uuttakin stalkattavaksi...

    VastaaPoista