maanantai 1. elokuuta 2011

bangbangBOOM


JUKKA POIKA - MIELIHYVÄÄ

Viikko alkaa kolmen päivän vapailla ja minä lorvailen kaupungissa. Enää en kuitenkaan teitä Tampere kuvilla kyllästytä vaan koitan siirtyä erilaiseen liikunnan muotoon kävelylenkkien sijasta. Aamulla kello herätti 9.00 ja 10.15 alkoi Fressillä 45 minuutin Zumba. En ollut vuoteen käynyt zumbaamassa ja yllätyis kun Salsa Pasionin  miespuolinen hymyilevä tanssinopettaja alkoikin puhumaan meille suomea. Edellinen opettaja osasi muistaakseni sanoa vain "hyva". Iloinen yllätys kuitenkin, varsinkin kun sali oli yli puolillaan keski-ikäisiä naisia, jotka eivät varmasti englantia osanneet.

Ensimmäisen vartin aikana olin jo läkähtynyt ja kroppa olisi halunnut mennä takaisin nukkumaan, mutta viimeinen puolituntia sujuikin hujahtaen kun koitin ottaa salsa askelista kaiken irti ja olla sotkeutumatta jalkoihini. Opettajakin yritti kiusallaan sekoittaa meitä sanomalla oikealle ja itse tekemällä liikeen vasemmalle. Kai siinäkin opetuksena oli, että tehkää niin kuin minä sanon älkää niin kuin minä teen. Innostuin kuitenkin taas zumbasta ja aijon käydä sielä niin usein kun pystyn, varsinkin tälläinen aamutunti saa mukavasti päivän liikkeelle, vaikka tarkoituksena onkin vain laiskotella.

Yllätyksenä tuli myös viimeinen kappale, joka oli Jukka Poikaa. Olin juurikin ennen tuntia kuunnellut tuon kyseisen kappaleen ja ajattelin sen linkittää tännekkin, nyt sitten maailmankaikkeus kertoi mulle, että mun on pakko linkittää se, vaikka kyseinen artisti ei yleensä mun musiikkimakuuni sovikkaan. Rakastan kuitenkin blogissani soitella vähän kaikkien lemppareita, joten ton biisin omistan ehdottomasti parin viikon päästä kotiin palaavalle Pauliinalle. <3 Ja nyt kun olen maininnut Pauskin jo kahdessa postauksessa peräkanaa niin kaikki varmaan ymmärtää, että mulla on järjetön ikävä sitä!

On inhottavaa palata itse kotiin matkustelemasta kun hyviä ystäviä jää vielä ulkomaille tai sitten ne lähtee ulkomaille. Kaikista eniten olen kateellinen niille, jotka ovat tuplasti ulkomailla, eli ovat aluksi jossain ja menevät sieltä lomailemaan jonnekkin, kuten Ninnille, joka lähti Irlannista Espanjaan ja Pauskille, joka lähti Australiasta Balille. Minäkin haluan! Onneksi syksyllä on pari kivaa viikonloppureissua tiedossa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti