tiistai 20. maaliskuuta 2012

ex "kasvissyöjä"

Kännykällä tekstin luominen on mielenkiitnoista, kun ainakaan Nokian E63 ei tue niin hyvin youtubea, että tänne pystyisi linkittään mitään musiikkia...

Tänään oli oikein hauskaa koulusta kotiin lähdettäessä, kun autossa oli käynnissä kunnon keskustelu lasagnesta. Mä siis en ole mikään kokenut lihan syöjä saatika kokkaaja, mutta en mä silti mikään tumpelokaan ole. Marianne jakoi neuvoja tehdä hyvä lasagne koska tänään oli mun kokkausvuoro.

Mutta eihän kasvissyöjä osaa tehdä liharuokaa!?

Oonhan mä tässä jo muutamat kerrat sen jauhelihakastikkeen pyöräyttäny, eikä lasagne ole sen paljo ihmeellisempää. Tällä kerralla sain vaan hiukan arvokkaampaa lihaa paistettavakseni kun mulle oltiin nostettu peuran jauheliha sulamaan. Itse olin ollut huono kokki, kun en tehnyt sitä itse aamulla. En vain tiennyt sen olevan pakkasessa. Tälläset pienet takaiskut ei kuitenkaa haitannut eikä sekään, että pari lasagnelevyä jäi käyttämättä, koska ruoka oli kuin olikin syötävää!


Mun kännykän kamerakin on surkea, mutta kai siitä jotain selviää... Kuumeen jäljiltä mussa taitaa olla jotain vikaa, koska otin koulussakin aivan normaalin annoksen ruokaa enkä jaksanut kaikkea ja sama kävi lasagnen kanssa. Nyt en vain luovuta vaan hetken tauon jälkeen taas toivottavasti maistuu.

Ps. Maha ei tule enää ollenkaan kipeäksi lihan syönnistä, en ole enää lihavammainen! Ja elämä on suunnattomasti helpompaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti