tiistai 13. joulukuuta 2011

Samettia


Beyoncé - Single Ladies

Mulla on ollut jo kauan tallessa jostain roskikseen menosta pelastettu musta samettinen jakku, josta olin ajatellut vääntää vähän hienomman jakun, mutta tänään pistinkin koko homman palasiksi. Otin olkatoppaukset talteen jos niitä joskus tarvisi ja leikkasin ensin hihat irti tietämättä mitä olen tekemässä.


Hihojen irrottua mietin hetken saisiko tosta jakusta tehtyä liiviä ja hametta, mutta hetken mallailtuani päädyin siihen lopputulokseen, että hameesta tulisi liian lyhyt, kun en jaksaisi tehdä siihen lisäpituutta hihoista. Niinpä leikkasin jakun hihojen alta poikki ja aloin tekemään hametta.


Tykkäsin tosi paljon siitä, että siinä jakussa oli taskut jo valmiina! Eikä tossa ollut edes homma eikä mikään kun etuosat kiinnitettiin vain nappien vierestä toisiinsa ja vyötäröä kääntäessä ompelin mukaan kuminauhan niin se pysyy vähän paremmin päälläkin.


Mun kuvat on taas hienosti sängyllä seistessä ja keikkuessa otettu, mutta kai niistä jotain selvää saa... Noista kullanvärisistä napeista en niinkään välitä, mutta kyllä nekin menevät ennen kuin löydän hienommat jostain nappikätköstä. Olisi pitänyt tämäkin projekti tehdä jo aikaa sitten, kun noita kankaanpalasia ja rikkinäisiä vaatteita on nurkat täynnä, kun ei niitä poiskaan raaski heittää "jos sitä joskus tarvis" on mun hamstraamisen lähtökohta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti