keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Mixi


Tiktak - Sekoitat mun maailman

Oon hurahtanut netin arvontasivuihin ja sielä osallistuttuani kilpailuun sain 10€ ostosrahaa kauppamixi.fi sivustolle. Tottakai halusin käyttää sen ja sivuille päästyä selvis paikan olevan hiustuotteita myyvä liike, joilla on myös parturikampaamo. (ton kilpailun löytää kauppamixin etusivulta)

Mulla oli jo hetken aikaa ollut akuutti tarve uudelle kuivashampoolle ja etsinkin sieltä sellasta. Olen hirveen pihi, joten innostuin kun löysin, Tigin Rockaholic dirty secretin kaksi purkkia 20,10€, joten ne lähti heti ostoskoriin ja -10€ ale. Toimituskulutkaan ei mitään hirveitä ollut, joten olin hyvin tyytyväinen.


 Tyytyväisyys loppuikin heti paketin saavuttua. Paketti tuli aika nopeesti ja tuote oli todella hyvin pakattu. Muistelinkin, että olisin jostain blogista joskus lukenut ettei tää ole kauheen hyvää kuivashampoota ja nyt voin itse samaistua näihin ajatuksiin. En olisi ikinä uskonut, että sanon jonku tuoksuvan liian ällömakealle, mutta sen tämä tekee. Hyvin ilonen olen silti siitä, että vaikka olen yliherkkä hajuille niin tän tuoksu/löyhkä ei silti tee mulle hengenahdistusta. Tuotetta täytyy suihkuttaa aika paljon, jotta saa aikaan hyvän tuloksen ja mun yksi tummahiuksinen kaveri kertoi, että tää shampoo jää helposti näkyviin.

Mulle kävi sitten niinkin hyvin kun olin kerran koittanut tota ja nousin autosta niin purkki tipahti mun kassista maahan. Oli muuten aika tuoksu kun koko purkki suihkutti itse itsensä taivaan tuuliin! Kyllä kannatti säästää ja saada kaksi purkkia lähes yhden hinnalla, kun toinen niistä hajoaa heti ensimmäisestä kolauksesta. Suutinkaan ei ole mitään parasta A-luokkaa, joten ensi kerralla en ala pihiksi vaan ostan sitä mitä ennenkin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti