tiistai 24. huhtikuuta 2012

Forget your Boyfriend



Apua! Kuka voi sanoa, ettei rakastaisi näitä kenkiä, oon ollut ihan tuskissani, kun Nellyn alessa on noi nyt hintaan 35,95€ ja mä oon himoinnut noita jo varmaan vuoden verran, mutten hinnan tai koron korkeuden vuoksi ole uskaltanut ostaa. Korkeammissa versioissa on 14cm korko miinus 3cm platformi, mutta tässä matalemmassa mallissa on 9cm korko, jonka juuri voin sietää ja noi niitit ja timantit on niin puhdasta rakkautta. Ainut vaan mikä taas puuttuu on raha! Oon nyt shoppaillu sen verran yli budjetin, että sorruin jopa soittamaan vanhemmilleni pyytäen näitä kenkiä. HALUAN!


Okei, täytyy myöntää, että ensin olin pikkasen pettynyt, koska noita ei ole enää mustana 39 kokoa, mutta taas kun ajattelee niin melkein mun kaikki korkokengät on mustia niin miksen sitten käyttäisi jotain värillistä. Mulla on kuitenkin harmaita ja mustia mekkoja noitten kenkien pariksi, eikä toi myrkynvihreä kauheesti enää silmiin pistä, kun sitä on pari päivää katsellut. 

Miten olis, hot or not?

6 kommenttia:

  1. Noi on ihanat! Luin vaan yhestä blogista et noilla ois tosi huono kävellä ja et noi niitit raapii kantapäätä, mut se kai riippuu ihmisestä osaako niillä kävellä ku moni oli kumminki sanonu et ei mitää ongelmaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Melkein pitää just vaa testata et sopiiko ne omaan jalkaan... Hirvittää silti vähä vieläki toi hinta, vaikka eihän se enää paha ole.. En tiedä uskallanko tilata!

      Poista
  2. ohan noi iha mielettömän upeet kyllä.. tilaa vaan, palautat sit jos ei oo hyvät :) ja eiks noiden normihinta oo jotai 70e? tosi hyvässä tarjouksessaki ne ois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä koitan varmaan odottaa maanantaihin asti, että tulee palkkakin ja jos noita on silloin vielä mun koossa niin se on enne ja mä tarviin ne! :D

      Poista
  3. Bongasin sul blogin Blogilistan kautta ja tää on ihanan elämänmakuinen! :D Liityn lukijoiden iloiseen joukkoon, me like it. :)

    VastaaPoista