sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

H&M again



Oon tässä parin viikon ajan käynyt todella usein hennesin nettisivuilla katselemassa vaatteita, enkä nyt sitten pystynyt vastustamaan kiusausta olla tilaamatta. Muutenkin, kun lähes kaikissa muotiblogeissa avaudutaan tämän vuoden bikinimallistoista niin munkin oli pakko tilata itselleni uusi bikinien yläosa. En ole koskaan käyttänyt valkoisia bikineitä, koska oon pelännyt niiden näkyvän läpi, mutta toivotaan parasta! Plus niihin sai h&m newsletterin koodista 10% alennuksen. Muutenkin, vaikka teen syntiä nettishoppailemalla niin koitan aina olla edes siirtymättä oikeahintaisten tuotteiden puolelle ja pysyn surutta aletuotteissa. mua ei pahemmin liikuta onko kyseinen tuote tämän vai viimevuoden mallistoa, kunhan se miellyttää silmää.


Totaalisesti rakastuin ainakin kuvan perusteella harmaaseen mekkoon, jonka hinta vieläkin oli suhteellisen "korkea", koska mulla on päässä sääntö etten saisi ostaa mitään yli 10€ tuotteita. Ihan hullua tosin ajatella noin, mutta säästääpähän se edes vähän mun rahapussia. Oikeestihan mulla ei ole varaa näihin tuotteisiin, mutta mun ruotsin kirjakin sanoo, että: "30% unga singelkvinnor lever över sina tillgångar". En tosin kuulu tohon sinkkuporukkaan, mutta selkeesti kuulun tohon yli varojen eläviin. Onneksi hennesin lasku tulee vasta seuraavan palkkapäivän jälkeen. Aika vastuuntunnotonta kyllä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti