lauantai 11. tammikuuta 2014

UV testausta ja muutakin...



Moro!

En olekkaan oikeen esitellyt mitään joululahjoistani täällä kunnolla, joten nyt testauksen ohessa esittelen muutamia juttuja yhden törkeen ison paketin (tai oikeestaan kahde, kun ei ne olleet mahtuneet yhteen) sisällöstä. Kiitos vielä Jaanalle jättilahjasta!

Torstaina oli UV Haalaribileet ja mun oli pakko testata hiusliitua, joka tuli paketissa. Aluksi luulin ettei liitu tarttuisi ollenkaan mun juuri värjättyihin hiuksiin, mutta kyllä se tarttukin, en vain aluksi osannut painaa sitä tarpeeksi lujaa. Toki Hennan ja Kristan blondeissa hiuksissa se näkyi mun mielestä paremmin, mutta tämän neonvärin osalta saimme kokea pettymyksen, kun se ei hohtanut ollenkaan UV valoissa, kuten meidän kaikkien vaatteet. Se ehkä näkyy paremmin normivalossa. Pitänee koittaa kun kevät alkaa tuomaan valoa.



Kukaan ei edes huomaisi mun värjänneen hiuksia jos en mainitsisi siitä!

Esittelyssä valmis raita ja mun nuottitatuointi
 
Henna lahjoitti meille testiin valotikkukorvikset (Tigeristä), jotka puristi aikalailla.


Mun paita hohti ehkä hieman liikaakin, kun koko leukakin oli kuin ufoilla!
 


Toinen asia, mitä sieltä paketista testailtiin oli tää Shimmer Powder. Tää tuoksuu todella hyvälle, joten voin melkein käyttää tätä hajuveden korvikkeena. En tosin muista edes koska viimeksi olisin käyttänyt hajuvettä! Tää toi pientä hohtoa iholle tai oikeestaan olis tuonut enemmänkin jos sitä olis suihkautellu enemmän. Ei sitä baarissa kukaan huomannut, mutta ihan hauska pikkunen tyttöjen tuote ja toi purkki on törkeen sulonen! Toi on ainut tuote, joka on virallisesti mun päätöksestä saanut jäädä vessan peilihyllyn päälle notkumaan.


Kokeiltiin UV bileissä myös erilaisia mahdollisesti valossa hohtavia lakkoja, mutta nekään ei toiminu. Ei edes yksi mun Tuurista joskus ostama lakka, jota mainostettiin UV valossa kohtavana! Mikä pettymys. Mulla oli jäätävät vaaleankeltaiset kynnet ja nyt kun bileet on ohi ja vietän rauhallista viikonloppua itseni kanssa kotona oli aika testata uudenlaista kynsilakkausta. Noi seppälän Wild and Crazy lakat on tosi hyvä pigmenttisiä ja kuivuukin nopeesti. Siihen päälle laitoin samassa paketissa Shimmer Powderin ja tekoripsien (pitää ostaa ripsiliimaa et pääsen pitkästä aikaa testaan niitä) kimallekynsilakkaa. Toi lakka kuivuu järkyttävän hitaasti, joten sitä ei kyllä muulloin kannattaiskaa laittaa kuin silloin kun makoilee yksin kotona ja vahtaa telkkarista jotain teinisarjaa (Awkward). Mun hämyisessä valaistuksessa otettu kuva nyt ei ihan tuo kynsilakan väriä esille oikein, mutta ei se mitään. Pääasia kuitenkin, että kaikki huomaavat taustana olevat fleecehousut, joita käytän kotona nykyään aina. Vähän noloa ehkä, mutta olen rakastunut 170cm tonttupukuun, jonka ostin Kapphallista pikkujouluja varten ja nykyään tonttuilen koko ajan.


Fiilistä yksinäiseen kotiviikonloppuun tuovat tietenkin kynttilät! Jaanan paketissa oli tuo ylhäällä keskellä oleva Glowlite tuoksussa valkolumimarja. Ihana <3 ja alhaalla kuvassa on Ninnin itse askartelema supersuloinen kynttiläkippo. Mulla on alkanut blogissa olemaan kynttiläjuttuja melkein joka postauksessa tai ainakin hyvin hyvin monessa ja mun kynttiläinnostukseni on näköjään huomattu, kun joululahjatkin liittyi niihin. Tosin Jaanan paketis oli vaikka mitä muutakin kuten ihanan tuoksuinen palasaippua ja tikkaritutti. 

En tiedä olenko aikaisemmin täällä paljastanutkaan mun heikkoitta tutteihin. Kerään niitä. Aika tyhmää oikeestaan, mutta en kerää niitä sillai, että ostaisin niitä kaupasta vaan kerään tutteja maasta. Sitten huuhtasen ne ja laitan haalareihini roikkumaan. Aluksi ne oli mulla OSKUn haalareissa, mutta nyt ne ovat päässeet koristamaan AMK haalareita. Ne toimivat myös todella hyvinä stressileluina jos jännittää! Voisin antaa tämän päivän paljastuksien jäädä tähän tutti ja tonttupukukomboon. Kiitos näistä ja anteeksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti