maanantai 23. toukokuuta 2011

Kuukausi Suomessa takana


Viimenen biisi, jonka kuulin in search of sunricessa, tosin ei tämä versio.

Kaapelitehtaalla oli hienoa olla lauantaina ja nautin joka hetkestäni, kerrankin sain tanssia sydämeni kyllyydeksi ja juuri niin kuin itse halusin eikä kukaan katsonut mua kierosti. Uudet samantyyppiset bileet kutsuu mua Tampereella 16.7 kun Tampere rave city avaa ovensa pyynikin palloiluhallissa. Kuvia mulla ei ole ollenkaan ennen kun tapahtuman kuvat julkastaan, kun en ottanut edes laukkua paikan päälle mukaan.


Petskun kanssa istuttiin sunnuntai aamu koffarissa picnikillä ja nautittiin auringonpaisteesta. Oli tosi mukava vaan jutella kaikesta maailman menosta pitkästä aikaa. Siitäpä sitten suuntasin vielä toiseen osaan Helsinkiä jutskailemaan Pinjan kanssa. Meidän onneksi ei olla ennenkään nähty kuin pari kertaa vuodessa, joten tuntu etten olisi poissa ollutkaan. Ensimmäinen ihminen täällä, jonka kanssa musta tuntu tolta ja se oli tosi mukavaa.


Tänään seiskalta on leijonat Tampereen torilla ja sinne täytyy munkin suunnistaa. Mun harmikseni pääsen tasan seiskalta töistä, joten myöhästyn ja pääsen takariviin, mutta toivottavasti sieltä ees jonkinlaisia kuvia pystyn nappaamaan, kun tällä kertaa pystyn ottaan järkkärinikin mukaan. Iltaa vietän kaverini kanssa varmaankin kotosalla ja huomenna suuntaan kohti Kihniötä, jonne äiti matkasi jo tänään yks toivottavasti sopivan kokonen juhlapuku mukanaan. Jännittää pitääkö mun vielä huomenna ryhtyä ompeluhommiin.


Ehkä kamera yrittää varjella kaikkia mun naamaltani, mutta onnistuin jotenkin sotkemaan pokkarini linssin ennen parin viimesen kuvan ottoa. Ei tainnut muutenkaan olla toi mun lookki ihan kohdillaan tolloin aamulla... Onneksi sentään Petskun kuvasta tuli onnistunut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti