perjantai 20. toukokuuta 2011

Missä kaikki on?


Oshen - Island jewelistä tuli yks mun Australian suosikkibiiseistä. Ei yhtään mun tyylistä!

Oon ihan kriiseissä täällä kun en tiedä missä kaikki mun vaatteet on. Mulla on ihan järkyttävän paljon oikeesti vaatteita, eikä voi olla totta, et ne kaikki mahtuu suunnilleen yhteen viislokeroiseen vetolaatikostoon! Äiti väittää ettei sen vaatehuoneissa ole enempää mun vaatteita ja kenkiä, mutta eikai ne nyt minnekkään keräykseenkään ole mennyt! Pitää kaivaa samalla vaatteitakin äidin varastosta, kun käyn etsimässä salikenkiäni.


En voi oikeesti uskoa, että tossa kuvassa on mun KOKO vaatevarastoni tällä hetkellä, millä ihmeellä mä löydän mitään päällepantavaa? Asuntokin on vielä tyhjä ja siisti tossa kuvassa. Nyt tota pöytää koristaa mun ompelukoneet ja koko ajan on jokin ompeluhomma kesken. Ensi kuussa alkaa mielenkiintonen hääpukuprojekti, josta varmaan kerron ja pistän kuviakin sitten kun saan jotain valmista. Jännittää jo valmiiksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti