tiistai 3. toukokuuta 2011

Yllätys shoppailulla

Mulla piti olla vapaapäivä, mutta töistä soitettiinkin, että ne tarvii mua sittenkin tänään, joten suuntasin koskikeskukseen. Pääsin ennen viittä lähtemään pois ja kävin Gina tricotissa katsomassa uusia perus toppeja, koska vanhat pinkit toppini mä jätin Australiaan. Oon todella pettynyt tän hetken toppivalikoimasta, eikä mikään toppi vastannut mun odotuksia, kun niiden päärmeet ei ole tehty samalla kankaalla kun itse toppi.

Jotenkin Ausseissa aloin metsästeleen parhaimpia tarjouksia ja nyt päädyin sitten etsimään perus toppiani uudesta lempparikaupastani Vapaavalinnasta! Eihän sieläkään mitään sen tapasia ollut, mutta löysin muuten kivan topin, mutta siinä oli mikki hiiren kuva ja sen koko oli s. Ei aivan mun kokoluokkaani ja mikki hiirikään ei ole mun lemppari, mutta koitin sitä ja hintaa oli vitosen verran, joten ostin sen. Kai sitä joskus voi piristää päivää katselemalla mikkiä korkeavyötäröisen hameen yllä.


Musta on kuitenkin tullut suuri shopaholic ja aloin kaivamaan alerekkejä oikeen olan takaa ja teinkin mielestäni oikein mukavan löydön. Oon kovasti ajatellut hankkia osaksi hieman kiiltävää ja osaksi pitsiä olevat legginssit, jotka sopivat täydellisesti mun tylliröyhelö mekkoni kanssa yhteen ja nyt löysin sellaset Madonna merkkiset kympillä. Muutenhan Vapaavalinnan vaatteet pyörikin äitienpäivän ja paituleiden ympärillä, mutta mun mielestä on hienoa, että sieltä voi satunnaisesti tehdä löytöjä!


Eipä noista legginssien kuvasta oikeen saa selville miltä ne oikeesti näyttää ja tää blogi alkaa pahasti siirtymään muotiblogien listalle. En sentään ole vielä päivän asu -kuvia laittanut, mutta oon aika varma että innostun jossain vaiheessa sellasiakin laittamaan. En halua kuitenkaan luokitella blogiani siihen kategoriaan vaan haluisin pitää ajatuksen tasolla ainakin tän mun päiväkirjamaisena. EHKÄ.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti